- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارنامه ناموفق خارجی های تراکتور: فورچونه و سوگیتا از تراکتور پیاده شدند، میمبلا و مازولا در آستانه جدایی!

آذرقلم: دو بازیکن خارجی تیم تراکتور در نیم فصل لیگ برتر به دلیل عملکرد ضعیف شان از این تیم جدا شدند. هافبک ژاپنی و مهاجم فرانسوی تیم فوتبال تراکتور به زودی تبریز را به مقصد زادگاه خود ترک می کنند.

استارت الهامی در فصل نقل و انتقالات؛ ۳ بازیکن در لیست خروجی

به گزارش آذرقلم، سوگیتا هافبک ژاپنی تراکتور عملکرد خوبی در این تیم تبریزی نداشت و به همین علت با نظر ساکت الهامی از این تیم تبریزی کنار گذاشته شد.

این بازیکن ژاپنی که با مصدومیت مواجه شده است با باشگاه تراکتور مذاکراتی داشته و خواستار مرخصی برای رفع مصدومیت و ریکاوری شده است که مورد موافق باشگاه تراکتور قرار گرفته است.

بدین ترتیب نام سوگیتا در نیم فصل دوم از لیست تراکتور خارج می‌شود، اما وی همچنان با باشگاه تراکتور قرارداد داشته و برای فصل آینده در صورت نیاز باشگاه با وی مذاکره برای ادامه همکاری یا فسخ قرارداد صورت خواهد گرفت.

اخباری مبنی بر دادن قرضی این بازیکن به تیم‌های دیگر ایرانی نیز صحت ندارد.

سوگیتا از لیست تیم تراکتور خارج شد

کوین فورچونه مهاجم فرانسوی تراکتور هم مدتی پیش بدون اطلاع از ایران رفت و مسئولان تراکتور تصمیم گرفتند که این بازیکن را از لیست خود کنار بگذارند.

فورچونه بعد از بازی شاهین بوشهر که در ترکیب تیم تراکتور قرار نداشت، از حضور در تمرینات تیم امتناع کرد.

در نهایت بعد از 2 هفته وی به تمرین تیم تراکتور بازگشته و با تصمیم الهامی به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد تا آمادگی بدنی‌اش را به دست آورد.

پرونده فورچونه در تراکتور بسته شد

اما وی 2 روز پیش به صورت ناگهانی تبریز را ترک کرده و باشگاه تراکتور بلافاصله با اقدامات قانونی خود، ترک بدون اطلاع فورچونه را به فدراسیون فوتبال، امور بین‌الملل فدراسیون، مدیر برنامه و خود این بازیکن اطلاع داده و خواستار شد که این بازیکن هر چه سریع‌تر خود را به باشگاه تراکتور معرفی کند که باز هم خبری از فورچونه نشد.

سهرابی سرپرست باشگاه تراکتور تایید کرد که نام فورچونه از لیست بازیکنان تیم تراکتور در نیم فصل دوم خارج خواهد شد.

کوین فورچونه به عنوان گران‌ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال کشور به تیم تراکتور پیوست، اما هیچ وقت نتوانست رضایت هواداران و کادر فنی این تیم را کسب کند و تنها با یک گل زده برابر سایپا تیم تراکتور را ترک می‌کند.

مهاجمی که تنها سایه یک الماس سیاه را به همراه داشت.
در حال حاضر میمبلا و مازولا دو بازیکن خارجی تراکتور در این تیم تبریزی هستند. شایعه جدایی این دو بازیکن خارجی هم در برخی محافل شنیده می شود.