- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

روزنامه های ورزشی ایران در تسخیر دردانه های تهران! + تصاویر

یادداشت ورزشی: محمد امین خوش نیت

آذرقلم: صفحه اول روزنامه های امروز ایران، تقریبا به پوشش اخبار و رویدادهای مربوط به دو تیم سرخابی تهران اختصاص یافته است!

به گزارش آذرقلم، بعد از پایان بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر، مه و خورشید و فلک در حوزه رسانه های مکتوب در کار شده اند تا استقلال و پرسپولیس در صدر اخبار باشند. حتی کوچکترین اظهارنظر بی اهمیت در مورد این دو تیم، فرصت حضور در صفحه اول روزنامه های ورزشی چاپ پایتخت را یافته است. حال اگر این روزنامه ها فقط در تهران توزیع می شدند ایراد اساسی و مدیریتی نمی شد بر آنها گرفت اما از آنجایی که فروش و توزیع غالب این نشریات در شهرستان های دیگر کشور هم می باشد این بی عدالتی و تبعیض باید مورد توجه بازرسان هیات نظارت بر مطبوعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر و …. قرار بگیرد. این را هم نباید نادیده گرفت که این روزنامه ها، هر سه ماه یک بار یارانه چند صد میلیون تومانی دریافت می کنند!!

در حالی که دو تیم آذربایجانی ، دیروز با کسب شش امتیاز، موفقیت بزرگی را کسب کردند. در بقیه استان ها هم گاه و بیگاه تیم های شهرستانی کارهای خارق العاده ای انجام می دهند اما همیشه از چشم روزنامه های ورزشی پایتخت دور می ماند.

تا زمانی که در شهر تبریز، رسانه ای قوی و پرتیراژ ورزشی منتشر نشود آش شله قلمکار ورزش فوتبال ما هم همین است!