- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: سیل علاقه‌مندان به صندلی مجلس، مرد کانالو عوض کن

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

مرد کانالو عوض کن، بچه نشسته!
آموزش پخت کیک با ورق طلا در شبکه پنج سیما که با واکنش‌های بسیاری در میان مردم همراه بود، سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

دیگه برنامه آشپزی هم نمی‌تونیم ببینیم!

با سلفی خودکشی نکنیم!

روانشناسان گفته اند که تب گرفتن سلفی به بروز اختلالات روانی جدی منجر خواهد شد. روزنامه شرق با انتشار کارتونی از کریستوبال نیروزو به این موضوع پرداخت.

با سلفی خودمونو نکشیم!

هدیه لاکچری پدر و مادر عروس!
موضوع سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین و حاشیه‌های آن که همچنان از موضوعات داغ در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در شهرونگ شد.

اینم هدیه لاکچری پدر و مادر عروس!

جاماندگان یارانه معیشتی زیر ذره‌بین!
آغاز طرح راستی آزمایی جاماندگان از دریافت یارانه معیشتی، سوژه کارتونی از کیوان زرگری در شهروند شد.

همه جیب‌هاتو بریز بیرون ببینم راست می‌گی؟

یه نگاه به خوت بکن کودک آزار بامزه!!
ماجرای آزار کودک زباله‌گرد و انتشار فیلم آن در فضای مجازی که با واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در شهرونگ شد.

لطفا یه نگاه به خوت بکن!

آخ جون، بازم گلزار و مدیری کنسرت دارن!
فریدون شهبازیان درباره علل استعفای خود از رهبری ارکستر ملی، وضعیت موسیقی در کشور را نابسامان دانسته و گفته “وقتی محمدرضا گلزار ویولن می‌زند و مهران مدیری کنسرت می‌دهد، وضعیت همین می‌شود.” علیرضا پاکدل با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.

وضعیت این روزهای موسیقی کشور رو ببینید!

گرونی رو تحمل کردیم آنفولانزا که چیزی نیست!
در خبرها آمده تا کنون 4 هزار نفر به دلیل آنفولانزا در بیمارستان‌ها بستری شدند. شهرونگ

آنفولانزا صدای او را هم درآورد!
پس از ماجرای آلودگی هوا در کلانشهرها به خصوص شهر تهران، شیوع ویروس آنفولانزا در کشور که بسیاری از مردم را راهی بیمارستان‌ها کرده، سوژه کارتونی از محمدرضا ثقفی در شهرونگ شده است.

لطفا منو بیخیال شو که این روزا خیلی کار دارم!

اولین واکنش مردم به بررسی حساب‌های بانکی‌شان!

سخنگوی طرح حمایت معیشتی گفته در حساب‌های مردم کنکاش نمی کنیم، بلکه فقط استعلام می‌گیریم این موضوع به همراه اظهارات یکی از مسئولان درباره تخلفات احتمالی در انتخابات سوژه طنز در شهرونگ شد.

چرا گوشت ارزون نمی‌شه؟!
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور از کاهش ۲۸ درصدی قیمت دام زنده نسبت به ابتدای سال خبر داده و گفته: کاهش قیمت برای دامدار وجود دارد اما متاسفانه مصرف کننده شاهد پائین آمدن نرخ گوشت قرمز در بازار نیست. این موضوع سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبر آنلاین شد.

ببینید قیمت گوشت چطوری مشخص میشه!

وضعیت جیب رانندگان بعد از گرانی بنزین!
روزنامه آرمان ملی با انتشار کارتونی از نیما شاه میری، به اظهارنظر معاون حمل و نقل شهرداری تهران که از افزایش ۲۰۰ هزار تومانی هزینه رانندگان تاکسی پس از گرانی بنزین خبر داده، پرداخته است.

اینم وضعیت جیب رانندگان!

چرا از این مالیات نمی‌گیرین!؟
اظهارات اخیر معاون بهداشت وزارت بهداشت نشان می‌دهد، اگر فقط ۱۰ درصد مالیات سیگار افزایش می‌یافت، درصد قابل توجهی از درآمد ناشی از اصلاح قیمت سوخت به دست می‌آمد اما به گفته او، مافیای سیگار این اجازه را نداده است. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.

بیا این سیگار رو بکش تا درباره مالیاتش صحبت کنیم!

خداحافظ چاقی! راه حل کاهش وزن پیداشد!
وزارت بهداشت اعلام کرده که ۶۵ درصد ایرانی‌ها اضافه وزن دارند. احمدرضا سهرابی با انتشار کارتونی در روزنامه همشهری به این موضوع پرداخت.

راه حل کاهش چاقی پیدا شد!

جدیدترین دلیل تعطیلی مدارس رو ببینید!
افزایش تعطیلی مدارس به دلایل مختلفی چون آلودگی هوا، بارندگی های شدید و غیره در استان های مختلف و حواشی آن، سوژه کارتونی از کیوان زرگری در شهرونگ شد.

جدیدترین دلیل تعطیلی مدارس رو ببینید!

ترامپ زیر گیوتین مجلس!
نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد، آنچه دونالد ترامپ مرتکب شده، هیچ راهی را باز نگذاشته جز پیش بردن مراحل استیضاح او. آرکادیو اسکیوال با انتشار کارتونی در سایت کگل به این موضوع پرداخت.

ترامپ زیر گیوتین استیضاح!

سیل علاقه‌مندان به صندلی مجلس را ببینید!
بر اساس گزارش‌های منتشر شده برای هر صندلی نمایندگی تهران در مجلس ۱۰۵ داوطلب ثبت نام کردند که از این میان کارمندان و صاحبان مشاغل آزاد در صدر داوطلبان قرار دارند. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد

سیل علاقه‌مندان به صندلی سبز را ببینید!