- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: مالیات پزشکان، اینترنت مسدود شده و زخم گرانی بنزین!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

یارانه من دیگه چرا قطع شد؟!
بانک مرکزی اعلام کرده که ۵۱ درصد پزشکان و ۴۰ درصد خارج نشینان به قطع یارانه خود اعتراض کردند!! موضوعی که سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

یارانه دیگه چرا قطع شد؟!

بنزین با نرخ جدید در پمپ بنزین‌ها!؟
برخی خبرها حاکی است: کمتر از سه هفته پس از دو نرخی شدن بنزین و بازگشت سهمیه‌بندی، در برخی نقاط تهران و شهرستان‌ها بازار دلالی بنزین سهمیه‌ای با خرید و فروش آن به نرخ کمتر از ۳ هزار تومان داغ شده است. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.

نرخ جدید بنزین در جایگاه‌های سوخت را ببینید!

 بالاخره سرک کشیدن به حساب مردم خوب است یا بد؟
یادمون نره | روحانی: به حساب‌‌های مردم سرک نمی‌کشیم، این کار اعتماد مردم را سلب می‌کند و ضررش بیش از منفعتش است.آذر ماه 1392/ احمد میدری، معاون وزیر رفاه: هر کس اجازه ندهد دولت به حساب بانکی‌اش دسترسی داشته باشد، بسته معیشتی‌اش قطع می‌شود!

طرح: فارس

مواظب باش اینطوری حسابتو خالی نکنن!
طی چند روز گذشته سایت های فیشینگ با ادعای ثبت اطلاعات و شماره حساب اقدام به جمع آوری اطلاعات برخی شهروندان کرده اند. ثبت اطلاعات شهروندان در این سایت ها منجر به فیشینگ و دزدی اطلاعات و پول شهروندان خواهد شد.این موضوع سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

مواظب باش پولت نپره!

زخم گرون شدن بنزین اینجوری پاک میشه!
وزیرصنعت گفته برای کاهش تاثیر افزایش قیمت بنزین بر سایر کالاها تلاش می‌کنیم موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در شهرونگ شد.

تاثیر قیمت بنزین هم اینجوری پاک میشه؟!

بفرمایید بنزین سه‌هزار تومانی!
رئیس پلیس راهنمایی رانندگی گفته افزایش قیمت بنزین (و برخی اعتراضات در این زمینه)، منجر به کاهش مصرف سوخت از سوی مردم نشده است. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

داشتم از اینورا رد می‌شدم گفتم یه بنزینی بزنم!

اینترنت برسون مریض از دست رفت!
اظهارات محمدرضا تابش، عضو فراکسیون امید مجلس که گفته امروز اینترنت برای جامعه مانند اکسیژن است، سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

تلفات این روزهای بیمارستان‌های کشور را ببینید!

ترامپ عاشق کیم کارداشیان شد؟!
اظهار نظر ترامپ درباره اینکه من و کیم عاشق هم شدیم، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در صفحه اینستاگرامی نشریه طنز و کارتون خط خطی شد.

ترامپ و کیم

آقای دکتر نترس! این آمپول درد نداره!
پزشکان اگر مالیات پرداخت نکنند دادستانی بعد از اعلام جرم، به این موضوع ورود می کند… /تسنیم

مالیات پزشکان

داستان پیرزنی که 700 پورشه به نامش وجود دارد!
نتیجه کارت های بازرگانی اجاره‌ای، پیرزنی است که در واقعیت مالک یک حیوان است اما ۷۰۰ پورشه به اسمش وجود دارد…این موضوع سوژه کارتونی در تسنیم شد.

کارت بازرگانی

فشار جامعه پزشکی برای افزایش ‌تعرفه‌ها
جامعه پزشکی هم‌زمان با بحث و بررسی تعرفه پزشکی سال آینده در شورای بیمه سلامت، تهدید کرد در صورتی که تعرفه‌های پزشکی افزایش نیابد کیفیت خدمات کاهش پیدا کرده و اخلاق حرفه‌ای در معرض خطر قرار می‌گیرد! این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که مطابق آنچه آمارها نشان می‌دهد دریافتی پزشکان از زمان اجرای طرح تحول سلامت، بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته است./ طرح: مازیار بیژنی

روحانی: تغییراتی در قیمت بنزین ایجاد خواهیم کرد!
روحانی در نشست خبری گفت: در ترکیه یک لیتر بنزین ۱۵هزار تومان و در اروپا ۲۰ هزار تومان است؛ البته ما هم دنبال این نیستیم بنزین هزار تومانی را ۱۵ هزار تومان کنیم اما در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد تغییراتی در این زمینه هستیم.
ترامپ: لااقل زنگ بزنین فوت کنین!
سیدحسن نصرالله: ترامپ خیلی وقت است که پای تلفن است تا ایران به او زنگ بزند
طرح: علیرضا ذاکری