- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

شهردار شندآباد: کار خدمات شهری تعطیل بردار نیست

آذرقلم: شهردار شندآباد در مراسم تجلیل از کارگران بازنشسته این شهرداری گفت: حتی یک روز تعطیلی کار خدمات شهری در شهرداری ها،  به بروز مشکلات فراوانی در شهر و نارضایتی شهروندان منجر می شود.

به گزارش خبرنگار ما از شبستر، بهرام هوشنگی تصریح کرد: کارگران و پاک بان شهرداری از نیروهای دلسوز و پرتلاشی هستند که به صورت شبانه روزی برای پاکیزگی و بهداشت شهر زحمت می کشند و همه باید قدردان آنها باشیم چرا که اگر کارگران با انگیزه باشند اهداف سازمان دست یافتنی تر خواهد بود.

وی همچنین با تجلیل از مقام بازنشستگان، گفت: بازنشستگان به عنوان سرمایه های با تجریه یک سازمان محسوب می شوند و نباید تجارب این عزیزان را فراموش کنیم بلکه لازم است کارکنان جوان تر از تجارب چندین ساله بازنشستگان استفاده کنند تا قطار سازمان با خلل کم تجربگی مواجه نگردد.

دراین مراسم رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر نیز طی سخنانی بر پاسداشت کرامت و منزلت کارگران تاکید کرد.
خدایی افزود: مدیر موفق کسی است که بتواند با کارکنان خود که زحمت می‌کشند، انس پیدا کرده و به دنبال رفع مشکلات آن‌ها باشد.

وی ادامه داد: اگر چیزی به نام حقوق و منزلت کارگر تعریف می کنیم باید بر اساس تکریم و احترام به کارگر باشد که با عزم همگانی قابل تحقق است.

رئیس شورای اسلامی شندآباد نیز در سخنانی اظهار کرد: کارگران به عنوان موتور محرکه هر سازمان محسوب می شوند و در مجموعه شهرداری هرچه کارگران عزیز با انرژی و نشاط بیشتر کارهای محوله را انجام دهند، این روحیه نشاط به شهر و شهروندان منتقل خواهد شد.

حسین آقامحمدی گفت: مجموعه مدیریت شهری تمام تلاش خود را بر این امر استوار کرده که قوانین مربوط در حوزه کار و کارگران را رعایت نماید و خوشبختانه تاکنون پرونده ای از طرف کارگران این شهرداری در اداره کار تشکیل نشده است.

در پایان این مراسم که موحدنیا از شهرداران اسبق شندآباد و معاون برنامه ریزی فعلی شهرداری تبریز نیز حضور داشت، از دو تن از کارکنانی که به افتخار بازنشستگی نایل شده اند تقدیر شد.

خبرنگار شبستر: علیرضا خوش نیت