- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

عملیات احداث مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی آغاز شد

تبریز

آذرقلم: شهردار منطقه ۶ تبریز از شروع عملیات احداث خیابان ۳۵ متری شهرک شهید صیاد شیرازی با هزینه بالغ بر ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش آذرقلم، سامان احمدزاده با اشاره به حل مشکل اصلی اهالی شهرک شهید صیاد شیرازی به عنوان دغدغه چند ساله این منطقه گفت: بعد از پیگیری های مکرر بالاخره با مصالحه ۲۰ هزار و ۶۹ متر مربعی و توافق و تملک، مسیر ۳۵ متری شهرک شهید صیاد شیرازی و اجرای عملیات احداث مسیر ارتباطاتی این شهرک توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز آغاز شد.

او گفت: با تبدیل جاده روستایی این شهرک به راه اصلی مناسب با استاندارها و معیارهای فنی در کنار حل بخش اعظمی از مشکلات اهالی، ارزش افزوده این املاک نیز بصورت چشمگیری بالا رفته است.

سامان احمدزاده افزود: در راستای تکمیل و ساماندهی پروژه ورودی شهرک صیاد شیرازی به طول ۸۰۰ و عرض ۳۵ متر عملیات باکس گذاری مسیر نهر عمومی واقع در ورودی این شهرک انجام و با اجرای مراحل مخلوط پاشی و زیرسازی و هم سطح سازی و عملیات جدولگذاری توسط همکاران معاونت فنی و عمرانی منطقه اجرا می شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: شهرک شهید صیاد شیرازی برای اسکان جمعیتی معادل ۳۳ هزار نفر طراحی شده است که بزرگ‌ترین مشکل قابل پیگیری و حل از طرف شهرداری راه دسترسی به شهرک بود که شهرداری منطقه شش تبریز مصمم به ایجاد اصلاحاتی در مسیر و محدوده شهرک شهید صیاد شیرازی برای تامین نیازهای اهالی و افزایش ساخت‌وسازهای این منطقه است.

با احداث مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی، با عرض ۳۵ متر، ضمن تامین امنیت ساکنان، مسافت این شهرک تا تبریز ۴ کیلومتر کاهش یافته و برنامه‌های عمرانی و خدماتی این شهرک تازه‌تاسیس با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.

منطقه ای که امروز به نام شهرک شهید صیاد شیرازی در غرب تبریز شناخته می‌شود، ۲۰ سال قبل احداث شده و یکی از بزرگترین شهرک های شهر تبریز است که بالغ بر چهارهزار و ۳۰۰قطعه تجاری و مسکونی در آن وجود دارد.