- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

وعده دنیزلی برای صدرنشینی: هواداران باید همیشه ما را بالای جدول ببینند

دنیزلی:تراکتور ما را تا پایان فصل در رده‌های بالای جدول می‌بینید

آذرقلم: مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور توانسته با آماری بسیار خوب و قابل دفاع، تراکتور را پس از سپاهان در بالای جدول رده‌بندی حفظ کند.

به گزارش  آذرقلم، او در پاسخ به سوالی در مورد ضرورت جوانگرایی در تراکتور  گفت: « مثل زمانی که در پاس یا پرسپولیس بودم، می خواهم بعد از اتمام دوران خودم در تراکتور نیز جوانان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کنم.»
پیرمرد محبوب ترکیه ای در فوتبال ایران، اضافه کرد: «هدف اصلی من این موضوع است که همه از فوتبال لذت ببرند. باتجربه ها، بازی را کنترل می کنند و بازیکنان جوان می توانند هیجان را بالا ببرند.»
او در پاسخ به نقدهای صورت گرفته به او و تیمش در مورد بردهای تک گل تیم تراکتور برابر حریفان افزود: «من هرگز به تعداد گل‌ها اهمیتی نمی‌دهم چون ما فقط دنبال پیروزی در همه بازی ها هستیم. مهم نیست یک گل می زنیم یا چند گل؛ فقط می‌خواهیم ۳ امتیاز را بگیریم.»

دنیزلی در خصوص عملکرد خط دفاعی تیمش که هنوز از شروع لیگ نوزدهم تا به حال گلی دریافت نکرده ادامه داد: «یک دروازه‌بان ملی پوش به همراه ۴ بازیکن جوان و تاکتیکی در اختیار دارم که فعالیت آنها باعث شده دروازه مان را بسته نگه داریم. این روند را باید تا پایان لیگ ادامه بدهیم. البته نمی‌توانم تضمین بدهم که دیگر گلی  نمی‌خوریم اما می‌توانم بگویم در هر بازی محکم تر و شجاع تر بازی خواهیم کرد تا دروازه مان را بیمه کنیم. همچنین از عملکرد همه بازیکنان در فاز تهاجمی، هافبک‌ها و مدافعان متشکرم . واقعیت این است که ما با همین شرایط می‌ توانیم تا پایان فصل مدعی بمانیم و مطمئنم هواداران تراکتور باید همیشه ما را بالای جدول ببینند.»