- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

بی عدالتی رسانه ای: روزنامه های ورزشی ایران، در تسخیر سرخابی های تهران!+ تصاویر

آذرقلم: 16 تیم فوتبال از چندین شهر و منطقه ایران در لیگ برتر کشور حضور دارند اما گویا روزنامه های ورزشی تکلیف دارند که فقط اخبار دو تیم سرخابی تهران را پوشش دهند و بقیه تیم ها هم …!

به گزارش آذرقلم، در حالی که تیم های شهرستانی به رغم همه محدودیت های رسانه ای و مالی بازی های خوب و دلچسبی را ارائه می دهند و چه بسا سرخابی های دردانه تهران را هم زمینگیر کرده اند اما با این حال کمترین فرصت برای انعکاس رسانه ای عملکرد آنها در تهران فراهم شده است. انگار تنها دو تیم در لیگ برتر حضور دارند و تنها نتیجه عملکرد آنها مهم است و لاغیر! اگر بازیکنی از آنها عطسه کند یا آروغ بزند، تیتر اول نشریات می شود اما عملکرد بقیه تیم ها مغفول واقع می شود.

نگاهی به چند روزنامه ورزشی امروز ایران این موضوع را اثبات می کند. جایی که تنها یک تیتر کوتاه در مورد پیروزی تراکتور آنهم تنها در یکی از روزنامه ها بسنده شده است.

به نظر می رسد برای اجرای عدالت رسانه ای در انعکاس خبری گزارش عملکرد تیم های لیگ برتر، باید از فدراسیون گرفته تا وزارت ورزش و وزارت فرهنگ و ارساد تدبیر شایسته ای بیندیشند. و یا حداقل اینکه، مدیرعامل و مالک باشگاه تراکتور و سایر تیم های شهرستانی در مورد انتشار یک نشریه سراسری ورزشی مربوط به تیم های خود و یا سایر تیم ها چاره بهتری بیندیشند. نگاهی به صفحه اول نشریات امروز ، این موضوع را اثبات می کند:

نگارنده: خوش نیت

ابرار ورزشی

گل

خبر ورزشی