- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: یارانه حق منه، عشق منه، خطر ریزش مدارس و دعا برای بنزین ارزان!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

خدایا این بنزین ارزون رو از ما نگیر!
قیمت بالای سوخت در کشورهای همسایه که قیمت آن گاه تا 15 برابربیشتر از ایران است، همچنان قاچاق بنزین و گازوئیل را یک تجارت میلیاردی جذاب برای قاچاقچیان نگه داشته است. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.

خدایا این بنزین ارزون رو از ما نگیر!

یارانه حق منه، سهم منه، عشق منه!
در خبرها آمده فردی که در یکی از پاساژهای تهران بیش از ۲۰ میلیارد تومان تراکنش سالیانه و حدود ماهی ۲۰۰ میلیون تومان تراکنش داشته، به حذف یارانه خود اعتراض کرده است. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.

یارانه حق منه، سهم منه، عشقه منه!

واکنش علی پروین و بهاره رهنما به خطر ریزش ۳۰درصد از مدارس کشور!

بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزیر آموزش و پرورش، ۳۰ درصد از مدارس کشور در معرض خطر هستند. این موضوع به همراه آمار ترانسفرمارکت از استقبال پرشور هواداران باشگاه تراکتورسازی از دیدارهای این تیم، سوژه طنز شهرونگ شد.

بالاخره این ارّه کار دست تلویزیون داد!
ماجرای بکار بردن لفظی ناهنجار در پخش اخبار شبکه یک سیما که با واکنش و انتقادات گسترده روبه‌رو شد، سوژه کارتونی در روزنامه آرمان ملی شد.

دیگه اخبار تلویزیون رو هم نمیشه دید!

راهکار مقابله با ارزان نشدن رب گوجه فرنگی!
با وجود کاهش شدید قیمت گوجه فرنگی طی ماه‌های اخیر، قیمت رب گوجه فرنگی همچنان در بازار کاهش پیدا نکرده است. فیروزه مظفری

اینم راهکار مقابله با ارزان نشدن رب گوجه فرنگی!

سلطان پراید هم رسید!
 70 درصد از کل سرقت‌های خودرو در کشور مربوط به سواری «پراید» است/ علیرضا پاکدل

خودروی مورد علاقه سارقان را ببینید!

اگر داعش برگردد چه می شود؟
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران فرمودند داعش را جوانان سوریه ، عراق و ایران نابود کردند. حالا می گویند کاملا از بین نرفته . اشکالی ندارد. یک مردی با کفش عقربی را له کرد، گفتند این عقرب بر می گردد، مرد گفت برگردد ، این کفش هم هنوز دست من است، حالا داعش هم برگردد!»

اگر داعش برگردد

مرغ‌های معتاد دستگیر شدند!
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان خراسان گفته در گذشته برخی از مرغداران تریاک را در آب حل می‌کردند و به مرغ‌ها می‌خوراندند تا بیماری آن‌ها از بین برود، البته این موضوع امروز هم به میزان کم در برخی از مرغداری‌ها وجود دارد. / علیرضا پاکدل

مرغ‌های معتاد دستگیر شدند!

مردک کلاس اختلاس رو ضایع کردی!
محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به خبر فاش شدن اختلاس ۴۰۰ میلیارد تومانی رئیس بانک ملی شعبه تنکابن واکنش نشان داد.

کلاس اختلاس ما رو خراب کردی!

 ماموران جدید مرزی امریکا رونمایی شدند!
پیشنهادهای عجیب ضد مهاجرتی ترامپ که به نقل از نزدیکان به کاخ سفید، بارها در خفا به مشاورانش پیشنهاد داده برای محکم‌کاری، اطراف دیوار مرزی را با خندقی مملو از مار و تمساح پر کنند، سوژه کارتونی از دیو گرانولد در سایت کگل شد.
جدیدترین راهکار ترامپ برای جلوگیری از ورود مهاجران به آمریکا!