- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

سهم تراکتور از تیم منتخب هفته: فقط مظاهری!

آذرقلم: هفته سوم رقابت های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که سهم تراکتور از تیم منتخب هفته تنها یک بازیکن بوده است. سه بازیکن مطرح تراکتور در تیم منتخب جایی ندارند که نشان از عملکرد ضعیف آنها دارد.

به گزارش آذرقلم، سایت “ورزش سه”، برترین های این هفته را منتشر کرده است. نتایج این هفته چندان در خور توجه نبود که نشان از کم فروغ بودن چهره های مطرح و کلیدی مانند دژاگه، شجاعی و میمبلا در تراکتور داشت. بازیکنانی که بعد از وقفه بازی های ملی نمایش خوبی نداشتند تا به جای آنها شاهد ظهور چهره هایی ناشناس باشیم.
هفته سوم لیگ برتر باز هم دستخوش جنجال های داوری به پایان رسید اما در این بین بودند بازیکنانی که عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دادند تا به تیم منتخب هفته سوم راه پیدا کنند، بازیکنانی که شاید برخی از آنها نام های ناآشنایی برای علاقمندان به فوتبال باشند اما از این پس انتظار می رود خبرهای زیادی پیرامون آنها شنیده شود.

 

دروازه بان
رشید مظاهری (تراکتور)
گلر شماره یک تیم تراکتور در دیدار با تیم سابق خود درخشش قابل توجهی داشت. او چند سیو فوق العاده را ثبت کرد و خروج های بسیار خوبی را هم انجام داد. دروازه بان ملی پوش تراکتوری ها در روزی که مهاجمان این تیم عملکرد خوبی نداشتند، به همراه خط دفاعی مانع از گلزنی ذوبی ها شد. او تاکنون سه کلین شیت داشته و امیدوار است با تداوم روند فعلی، دستکش طلایی را از آن خود کند.

مدافعان
فرزاد جعفری(فولاد خوزستان)

محمدحسین کنعانی زادگان (پرسپولیس)

حامد نورمحمدی(نفت مسجدسلیمان)

کمال الدین نیک خوی(سایپا)
هافبک ها
مهدی قائدی(استقلال)

مهدی ترابی (پرسپولیس)

معین عباسیان(سایپا)

علیرضا منظمی (ذوب آهن اصفهان)

مهاجمان
محمد ابراهیمی (پارس جنوبی جم)

رحمان جعفری (نساجی مازندران)