- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

محدودیت ورود سرویس دانش آموزان به محوطه مدارس

آذرقلم: نماینده آموزش و پرورش می گوید: با هماهنگی‌های انجام گرفته، می‌خواستیم تا برخی مدارس را در زمان‌های خارج از مدرسه به عنوان پارکینگ استفاده کنیم که متاسفانه با مخالفت اداره‌کل اوقاف در مدرسه شهید خیابانی روبرو شد و این طرح اجرایی نشد.
مشکلات سرویس مدارس در طرح زوج و فرد در تبریز

به گزارش آذرقلم به نقل از فارس، نماینده آموزش و پرورش در شورای ترافیک آذربایجان‌شرقی گفت:بخشی از سرویس‌ها در زمان طرح زوج و فرد خواهند بود که مشکلاتی قطعا ایجاد می‌کند و باید تمهیداتی در این خصوص اندیشید.

احمدی در رابطه با انتقاد از ورودی مدارس و ترافیک ناشی از آن، اذعان داشت: اختیار راه ورود به مدرسه در دست مدیر مدرسه است که ما بخشنامه کردیم تا با خط‌کشی داخل مدرسه و مراقب خط نگه‌دار انجام گیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه یک‌بار سرویس مدرسه در داخل مدرسه با یک کودک تصادف کرده و منجر به فوت آن کودک شد، از این‌رو الان باید به صورت جدی به این مقوله توجه شد.

احمدی یادآور شد: بخشی از سرویس‌ها در زمان طرح زوج و فرد خواهد بود که باید تمهیداتی در این خصوص اندیشید.

وی با بیان اینکه محله‌محوری در مدارس ابتدایی زیاد شده است، گفت: با هماهنگی‌های انجام گرفته، می‌خواستیم تا برخی مدارس را در زمان‌های خارج از مدرسه به عنوان پارکینگ استفاده کنیم که متاسفانه با مخالفت اداره‌کل اوقاف در مدرسه شهید خیابانی روبرو شد و این طرح اجرایی نشد.