- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

راه اندازی واحد سیار تلویزیونی برای تصویربرداری دیدارهای تراکتور

آذرقلم: موضوع تصویربرداری و پخش تصاویر حرفه ای و به هنگام از جریان بازی تیم های آذربایجانی و گلایه شهروندان از کیفیت تصاویر پخش شدهخ همواره یکی از دغدغه های هواداران تراکتور و تماشاگران تلویزیونی بوده است.بازی‌های تراکتور زیباتر می‌شود/ تصویب اعتبار برای خرید واحدسیار جدید تلویزیونی
به گزارش آذرقلم، با تصویب شورای برنامه ریزی آذربایجان شرقی و مساعدت پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، نیمی از اعتبار واحد سیار تلویزیونی در استان تامین شد.
همچنین با پیگیری صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و دستور رییس رسانه ملی، مابقی ۵۰ درصد اعتبار واحد سیار جدید شبکه استانی سهند نیز از سوی سازمان صدا و سیما تامین گردید.

واحد سیار جدید یکی از درخواست های مردم منطقه خصوصاً هواداران تیم های تراکتور و ماشین سازی بود که بهمن ماه سال گذشته تفاهم نامه ای بین معاون توسعه و فناوری رسانه ملی و استاندار آذربایجان شرقی برای تامین و خرید آن به امضاء رسید .

همچنین طبق اعلام مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در بازدید از کارخانه آمیکو خودرویی مناسب برای واحد سیار انتخاب شده که در صورت توافق نهایی برای خرید ، نصب تجهیزات فنی بر روی آن آغاز خواهد شد .

با راه اندازی واحد سیار جدید در کنار پوشش همایش های بین المللی مذهبی و ملی در استان ، در کیفیت پخش لیگ برتر فوتبال ، مخاطبان شاهد تحولات خوب در کیفیت تولید و پخش خواهند بود.