- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: آتش سوزی جنگل‌های ارسباران، جواد خیابانی، علاقه احمدی‌نژاد به مایکل جکسون و مجازات یک اختلاسگر!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

بالاخره ما کی خونه‌دار می‌شیم؟!
روزنامه آرمان ملی با انتشار کارتونی از مسعود ماهینی به گفته های اخیر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر رساندن امید به خانه دار شدن در شهرهای بزرگ به کمتر از ۱۰ سال، پرداخت.

بالاخره ما کی صاحبخونه می‌شیم؟!

نوبتی هم که باشه نوبت محمود و مایکل شده!
روزنامه سازندگی در جدیدترین شماره خود با انتشار کارتونی از بزرگمهر حسین پور، به پیام تبریک توییتری محمود احمدی نژاد برای تولد مایکل جکسون ستاره موسیقی پاپ، که این روزها به موضوع داغ کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده، پرداخت.

نوبتی هم که باشه نوبت محمود و مایکل بود!

بابا مایه دار!
مرکز آمار ایران اعلام کرده که ایرانی‌ها پارسال چهار میلیون تومان پس انداز کرده‌اند. موضوعی که سوژه کارتونی از مجتبی حیدرپناه در پلخمون شد.

این چهار میلیون تومن رو کجا قایم کردی؟!

علاقه شدید احمدی‌نژاد به مایکل جکسون!
ماجرای توئیت اخیر محمود احمدی نژاد و تبریک سالروز تولد مایکل جکسون، به یکی از داغ‌ترین موضوعات شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است؛ روزنامه شهرآرا با انتشار کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد به این ماجرا واکنش نشان داد.

علاقه شدید احمدی‌نژاد به مایکل جکسون را ببینید!

این همه دکتر پس چیکار می‌کنن؟!
معاون پارلمانی وزارت بهداشت گفته با اینکه برای تحصیل هر دانشجوی رشته پزشکی بین ۴۰۰ تا یک میلیارد تومان هزینه می‌شود، اما در حال حاضر ۴۰ هزار پزشک وجود دارد که هیچ گونه کار پزشکی انجام نمی‌دهند. فیروزه مظفری با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.

آقاي دكتر حداقل يه نسخه براي خودمون بنويس!

چهارتا صفرشو کم کنی، چند در میاد؟
موضوع کشف استخوانهای یک دایناسور متعلق به ۱۶۸ میلیون سال پیش و همچنین حذف چهار صفر از پول ملی، سوژه کارتونی از محمدرضا ثقفی در شهرونگ شد.

اگه چهارتا صفرشو کم کنن بازم همینقدر قیمت داره؟!

مجازات سنگین یک اختلاسگر را ببینید!
احسان گنجی با انتشار کارتونی در کانال طنز و کارتون شهرونگ، به موضوع اختلاس و مجازات اختلاسگران پرداخت.

مجازات سنگین این اختلاس گر را ببینید!

وام‌های بانکی به چه کسانی می‌رسد!
گزارش‌های منتشر شده نشان داده که هیئت مدیره بانک های مختلف در صف اول دریافت تسهیلات بانکی قرار دارند. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در پلخمون شد.

ببینید وام‌های بانکی به چه کسانی می‌رسد!

تاثیر گزارش جواد خیابانی در یک شبکه‌ ماهواره‌ای!
روزنامه خبرورزشی با انتشار کارتونی از محمدرضا میرشاه‌ولد به اخبار منتشر شده درباره «پخش مستند راز بقا نشنال جئوگرافی با صدای جواد خیابانی از یک شبکه ماهواره‌ای» پرداخت.

آقای گزارشگر اشتهای شیر جنگل را هم کور کرد!

پلیس دوچرخه‌سوار در تهران!
انتشار خبر آغاز به کار پلیس‌های دوچرخه سوار در شهر تهران که قرار است ماموریت‌هایش تعریف شود، سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

جدیدترین وسیله نقلیه پلیس تهران را ببینید!

وای اونجا آتیش گرفته!
کمرنگ شدن خبر آتش سوزی جنگل‌های ارسباران زیر سایه اخبار آتش‌سوزی جنگل‌های آمازون، سوژه کارتونی از نازنین جمشیدی در شهرونگ شد.

وای آمازون آتیش گرفته!

سریع‌ترین شیوه سفارش پیتزا در تهران!

در پی انتشار اخباری مبنی بر سوءاستفاده افراد ثروتمند و سلبریتی‌ها از آمبولانس‌ها برای تردد در ترافیک تهران، معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور از افزایش نظارت‌ها بر آمبولانس‌های خصوصی خبر داد. موضوعی که سوژه کارتونی از کیوان زرگری در «شهرونگ» شد.

نقش حیاتی آمبولانس‌ها در پایتخت را ببینید!

 چرا مجسمه‌های تهران غیب می‌شوند!
یکی از مسئولان شهرداری تهران گفته از آنجا که مجسمه‌ها و سردیس‌ها از جنس برنز ساخته می‌شوند، قیمت این فلز انگیزه خوبی برای سارقان ایجاد کرده است. فیروزه مظفری با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخته است.
اینم فکر اقتصادی سارقان مجسمه‌های تهران!

آنجلینا جولی وارد می‌شود!

گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال کاندیدا شدن آنجلینا جولی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، که با ژست جدید سیاسی و انتشار ویدئوهای فعالیت‌های بشردوستانه اخیر این بازیگر ۴۴ ساله قوت بیشتری یافته، سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

خانم بازیگر کابوس جدید ترامپ شد!