- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: انتخابات مجلس، آب‌نبات نماینده، آموزش پرورش و ماجرای پسر آقای شهردار!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

آقای داماد، بدهکار بانکی هستن!
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفته با افزایش وام ازدواج، جوانان را به بدهکاران بانکی تبدیل می‌کنیم. این موضوع سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبر آنلاین شد.

بدهکار بانکی بشم یا نشم؟

آب‌نباتهای اهدایی نماینده مجلس رسید!
ماجرای گرداندن دستگاه ام آر آی خریداری شده توسط یکی از نمایندگان مجلس در شهر مربوطه، که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داشت، سوژه کارتونی از جواد تکجو در روزنامه آرمان ملی شد.

اينم آب‌نبات اهدايي آقاي نماينده!

ماجرای مهریه حل شد!
انتشار خبر توقیف سیم کارت مردان بدهکاران مهریه، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

الان با توقیف سیم کارت مسئله مهریه حل شد؟!

بفرمایید دربست اون دنیا!
روزنامه ایران با انتشار کارتونی از سهیل محمدی، به ارائه آماری از رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، درباره مرگ روزانه ۵۰ نفر در جاده های کشور، پرداخت.

دربست اون دنيا!

این پراید دیگه واقعا رکورد زد!
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از توقیف یک دستگاه پراید با ۲۴۰ میلیون ریال جریمه خبر داد؛ موضوعی که سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

بالاخره از دست این ماشین راحت شدیم!

پولسازترین شغل پایتخت!
انتشار اخباری مبنی بر درآمد بیش از یک و نیم میلیارد تومان در روز توسط متکدیان در شهر تهران، سوژه کارتونی از بهروز فیروزی در روزنامه همشهری شده است.

ببينيد؛ از مشاغل پردرآمد پايتخت!

یک درخواست فوری از متکدیان تهران!

انتشار اخباری درباره درآمد 2 تا 5 میلیون تومانی متکدیان تهرانی در هر ماه، / احمد رضا سهرابی / روزنامه همشهری

  • متدکدیان عزیز هوای کارمندان رو داشته باشین!
رکورد جدید زدیم!
روزنامه ایران با انتشار کارتونی از فیروزه مظفری به اظهارات اخیر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، که گفته روزانه ۵۰ نفر در جاده های کشور جان خود را از دست می‌هند، پرداخت.اينم از آمار تصادفات جاده‌اي ما!دریافت هزینه درمان در قالب خدمات فنی! 
برخی از پزشکان در اعتراض به پایین بودن تعرفه‌های درمانی هشدار دادند اگر تعرفه‌ها اصلاح نشود در قالب هزینه‌های فنی از مردم پول میگیرند بدون اینکه کسی متوجه شود. / طرح: مازیار بیژنی

 مشکلات در آموزش پرورش از بین نمی‌رود، بلکه از وزیری به وزیر دیگه منتقل می‌شود!
پنجمین وزیر آموزش پرورش روحانی رای اعتماد گرفت!
نقشه دلالان برای انتخابات مجلس لو رفت!
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفته بخشی از فرصت احتکار کاغذ در مهر ماه و با افزایش قیمت قابل توجه کاغذهای مورد نیاز در تولید نوشت‌افزار و بخشی هم در نیاز هر دوره از انتخابات مجلس به کاغذ صورت می‌گیرد./  تسنیم
پیش‌بینی دلالان کاغذ برای انتخابات مجلس!
متلک تصویری به شهردار قم!
فرزند شهردار قم طی یک مصاحبه با یک شبکه ماهواره‌ای، برخلاف گفته‌های پدرش که او را ولایی و سفیرگویای وطن خوانده بود گفته که صحبت‌های پدرم مصرف داخلی دارد. / تسنیم
اینم از سفیر گویای وطن در آمریکا!