- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: کارتخوان پزشکان، استفاده سلبریتی‌ها از آمبولانس و سوغات جهانگیری!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

یارانه‌ات تو کدوم کارته؟!

طبق آمار بانک مرکزی، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری ۳۴۲ میلیون و ۹۸۲ هزار کارت بانکی در قالب کارت برداشت، اعتباری، هدیه و کارت پول الکترونیک تا پایان خرداد ماه صادر کرده‌اند. با این حساب و توجه به جمعیت ۸۰ میلیونی ایران می توان گفت که هر ایرانی حداقل ۴ کارت بانکی در جیب دارد. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبر آنلاین شد.

این کیفه یا انبار کارت‌های بانکی؟!

ای‌ بادها، ای ابرها، دلار را بالا نبرین!
نوبخت: باد قیمت‌ها را پایین نیاورده بلکه ثبات در بازار ارز نشان از تدبیر و مدیریت دارد.
طرح: علیرضا ذاکری

کبریت‌ خیلی بی‌خطر…!
طرح| مسیح علی نژاد،کبریت‌ خیلی بی‌خطر…

سوغاتی اسحاق جهانگیری برای لاریجانی!
روزنامه آرمان ملی با انتشار کارتونی از مسعود ماهینی به ارائه طرح یک فوریتی دولت به مجلس درباره حذف چهار صفر از پول ملی پرداخت.

سوغات اسحاق از ديار دولت!

 صاحبخانه‌های غیر تهرانی، دست به‌کار شدند!
روزنامه همشهری با انتشار کارتونی از داود کاظمی به افزایش سرسام‌آور اجاره‌بها در شهر تهران که اجاره‌نشین ها را با چالش‌های اساسی روبه‌رو کرده و همچنین تأثیر آن بر اجاره‌بها در شهرهای دیگر، پرداخت.
صاحبخانه‌ها در شهرهاي ديگر هم دست به‌كار شدند!
به همین سادگی، بازیگر فیلم‌های سینمایی شوید!
سعید پیردوست از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون گفته عده‌ای از بازیگران شام و ناهار پروژه‌ها را تقبل می‌کنند تا در فیلم‌ها نقش بگیرند. اظهار نظری که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
پشت پرده حضور همیشگی برخی بازیگران در سینما!

این همون ماشینه بدون آپشن!
عدم تحویل خودروهای ثبت‌نامی از یک‌سو و حذف آپشن‌های این خودروها از سوی دیگر که به مهم‌ترین چالش پیش روی این روزهای خریداران خودرو تبدیل شده، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در «شهرونگ» شده است.

این همون ماشینه فقط آپشن‌هاش آب رفته!

دولت 70 درصد مصوبات مجلس را اجرا نکرده است!
سلیمی، نماینده مجلس: آیین نامه اجرایی ۷۰ درصد مصوبات مجلس که قانون است، از سوی دولت تدوین نشده و عملا مجلس به کارخانه تولید قانون تبدیل شده است. تا وقتی که آیین‌نامه اجرایی تدوین و ابلاغ نشود، عملا آن قانون اجرا نشده است. ‌
طرح: علیرضا ذاکری


پشت‌پرده استفاده سلبریتی‌ها از آمبولانس قلابی!
انتشار اخباری مبنی بر استفاده افراد پولدار و به خصوص سلبریتی‌ها از آمبولانس برای تردد سریع در ترافیک شهر تهران که به یکی از موضوعات پربحث شبکه‌های اجتماعی در این روزها تبدیل شده، سوژه طنز شهرونگ شد.

تنها بازمانده شیرین‌کاری باغ‌وحش مشهد!
ماجرای مرگ مشکوک ۷ توله ببر در باغ وحش مشهد که طی روزهای اخیر بسیار خبرساز شده، سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در پلخمون شد.

هیس... ببرها فریاد نمی‌زنند!

آخرین وضعیت نصب کارتخوان در مطب پزشکان!
در حالی که در سال گذشته قانون “الزام پزشکان به نصب دستگاه کارت‌خوان در مطب‌ها” برای شفافیت گردش مالی و جلوگیری از فرار مالیاتی پزشکان تصویب شد، اما این روزها گزارش‌هایی از شیوه‌های مختلف دور زدن این قانون منتشر شده است. علیرضا پاکدل با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.

آخرین وضعیت نصب کارتخوان در مطب پزشکان را ببینید!

پشت‌پرده سگ‌کشی در تهران لو رفت!
انتشار تصاویر دلخراش از کشتار سگ‌ها در فضای مجازی که با واکنش فعالان محیط زیست و کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد، سوژه کارتونی از سلمان طاهری در شهرونگ شد.

خُب بچه‌ها بالاخره رسیدیم خونه!