- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: فاجعه کنکور، آخرین تصادف پراید، فارغ‌التحصیلان بیکار و روز جهانی ۸۰میلیون ایرانی!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

آخرین وضعیت 30درصد مردم!
معاون وزیر بهداشت گفته ۳۲ درصد مردم در تهران نیاز به مداخله روانپزشکی دارند البته به این معنا که مشکل روان‌پزشکی آنها خیلی حاد و جدی نیست اما بالاخره نیاز است تا به روان‌پزشک مراجعه کنند… فیروزه مظفری

حال و  روز مردم تهران را ببینید!

از نون و پیاز به خوراک خاویار رسیده!
صفحه طنز و کارتون شهرونگ با انتشار کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد به تغییر مفهوم ساده زیستی در ادوار مختلف پرداخت.

اینم ساده‌زیستی از دیروز تا آینده!

آخرین تصادف پراید!
رئیس پلیس راهور ناجا گفته توقف خط تولید پراید از سال 99 را ابلاغ کردیم و بر روی این طرح ایستاده‌ایم تا خط تولید پراید از سال آینده قطع شود. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

اینم آخرین تصادف پراید!

روز جهانی ۸۰میلیون ایرانی مبارک!
شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در اینستاگرامش نوشت: «روز جهانی عکاسی بر “هشتاد و اندی” میلیون عکاس ایرانی مبارک».

روز عکاس

چرا فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکارند!
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران با اشاره به اینکه نسبت بیکاران باسواد به بی‌سواد ۳ به ۱ است گفت: عدم تناسب رشته های دانشگاهی با نیاز بازار کار و عدم نظارت بر اجرای صحیح آموزش، بیکاران بیسواد کشور را تبدیل به بیکار با سواد کرده است…

فارغ التحصیل بیکار

من لات اینستاگرامم!
به بهانه برخی بی‌اخلاقی‌ها در صفحات اینستاگرامی، شهاب جعفرنژاد با انتشار این کارتون در صفحه خود نوشت: «مدرسه که می‌رفتیم همیشه یه سری بچه رو مخ بودن که دور وایمیستادن و فحش می دادن… کل مدرسه رو دنبالشون می‌دویدی تا با بدبختی بگیریشون، بعد مثل یه بچه گربه معصوم تو چشات نگاه می‌کردن جوری که باور نمی‌کردی این همون جونور بی ادبه چند دقیقه پیشه. می گفتن ببخشید، غلط کردم…ولشون می کردی بعد نامرد دوباره می‌رفت توی اون فاصله بازم همون فحشو می‌داد…حالا حکایت این لات‌های کوچه خلوت فضای مجازی…

اخلاق در اینستاگرام

تقدیم به چپ‌دست‌ها با عشق!
محمدرضا میرشاه ولد به بهانه سیزده آگوست روز جهانیِ چپ دست‌ها،

چپ دست ها

آمبولانس مدرسان کنکور!
انتشار اخباری مبنی بر اینکه عده‌ای از مدرسان کنکور به آمبولانس خصوصی پول می‌دهند که آنها را از خط ویژه از کلاس اول به کلاس بعدی برسانند، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

اینم سرویس ویژه معلم‌های کنکور!

فاجعه کنکور در کشور!
رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفته متاسفانه ما در عرصه گرایش به سمت رشته‌های علوم تجربی با یک فاجعه در کشور مواجه هستیم و ظرفیت بسیاری از رشته‌های علوم پایه خالی مانده است. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

تنها گزینه‌های پیش روی ما برای تحصیل!

ترامپ بالاخره عقب‌نشینی کرد!
دولت آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد که وضع تعرفه ۱۰ درصدی بر برخی کالاهای وارداتی از چین از جمله لپ تاپ، گوشی تلفن همراه، اسباب بازی و پوشاک را تا ماه دسامبر به تعویق انداخته است. عقب نشینی آمریکا در جنگ تجاری با چین، سوژه کارتونی از بروس پلنت در سایت کگل شد.

ترامپ بالاخره عقب‌نشینی کرد!

پرزیدنت در تیمارستان!
اظهارات اخیر ترامپ در جمع خبرنگاران که گفته ما نیاز به تیمارستان‌های بیشتری در آمریکا داریم، به سوژه داغ شوخی‌های شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخته است.

برنامه‌ریزی ترامپ برای بازنشستگی!