رقابت نفس گیر شهرام و شکور و آجودان برای کسب کرسی ریاست شورا!

شهرام، خط قرمزی برای شکور!/ آجودان‌زاده بی‌رقیب رئیس شورای شهر تبریز می‌شود؟

 آذرقلم: شرایط برای ریاست آجودان زاده بر شورای شهر تبریز هموار است و در این مسیر باید منتظر تصمیم اکبرنژاد ماند.

به گزارش آذرقلم، ترکیب هیئت رئیسه‌ی شورای پنجم تبریز در سومین سال فعالیت‌اش تغییر خواهد یافت و این را می‌شود از مواضع اعضاء آن فهمید. با اینکه از شهرام دبیری به‌عنوان جدی‌ترین گزینه‌ی ریاست شورا یاد می‌شد، علی آجودان‌زاده رقیب اکبرنژاد لقب گرفت تا عملاً صف‌آرایی طرفین مشخص گردد.

حفظ صندلی شورای شهر تبریز برای شکور اکبرنژاد در برابر شهرام دبیری قضیه‌ای حیثیتی است و سرلیست اصلاح‌طلبان شورا که پیش‌تر طعم شکست را در انتخاب شهردار کشیده است نمی‌خواهد در جدال با دبیری شکستی دوباره را بپذیرد.

همین روحیه نیز موجب شده تا سایر اعضاء لیست امید علی‌رغم نارضایتی از عملکرد هم حزبی‌شان و دلدادگی به شهرام دبیری، در انتخابات هیئت رئیسه از روی اجبار و ترس حذف از محافل خصوصی اصلاح‌طلبان، در دوئل دبیری و اکبرنژاد، به‌سمتِ شکور برگردند.

از آنجایی که دبیری می‌داند به‌مانند سال گذشته تعدادی از اعضاء لیست امید به وعده‌شان پایبند نخواهند ماند و در دقیقه‌ی ۹۰ بار دیگر اکبرنژاد را به‌عنوان رئیس شورا خواهند برگزید، پای نفر سوم را برای کسب صندلی ریاست وسط کشیده است.

هرچند احتمال می‌رفت دبیری با یکی از اعضاء اصلاح‌طلب شورا بر سر صندلی ریاست توافق کند و سایر اصلاح‌طلبان را برای رأی به او مجاب نماید اما این اتفاق رخ نداد و هیچ‌یک از آقایان نیکوخصلت و مسعودی‌ریحان برای جلوس بر جایِ اکبرنژاد پیشقدم نشدند.

حال اقلیت علی آجودان‌زاده را به‌عنوان کاندیدای ریاست مطرح کرده است و تاکنون فریدون بابایی‌اقدم و محرم محمدزاده حمایت خود را از او اعلام کرده‌اند. باید دید اکبرنژاد در سومین سال شورای پنجم برای استمرار ریاست کاندیدا می‌شود یا آنکه آجودان‌زاده بی‌رقیب و با خیالی آسوده به ریاست شورای شهر تبریز می‌رسد.

منبع: شمس

پست‌ بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار اخیر

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

افزودن لیست پخش جدید