- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: خونه یازده متری، دیدار نوروزی قالیباف و احمدی‌نژاد و نحوه پذیرش بیماران بی‌پول!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

آرزوهای یک رئیس جمهور دروغگو!
دروغ بزرگ ترامپ درباره سرنگون کردن یک پهباد ایرانی، که بیشتر به عنوان تلاشی برای کاهش بار روانی ساقط شدن پهباد آمریکایی در ماه گذشته مطرح شد، سوژه کارتونی در خبرگزاری تسنیم شده است.

رویا بافی ترامپ برای تلافی!

این غول از جاش تکون نمی‌خوره!
اظهار نظر کارشناسان اقتصادی مبنی بر اینکه حذف صفر از پول ملی تأثیری بر کاهش تورم نخواهد داشت سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در شهرونگ شد.

این غول نمی‌خواد از جاش تکون بخوره!

اگه والیبال پخش نکنید می‌زنیم کانال کیش!
پخش نشدن دیدار فینال رقابت های والیبال قهرمانی جهان در رده جوانان میان ایران و ایتالیا که با انتقادات فراوانی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد، سوژه کارتونی از محمد رضا میر شاه ولد در پلخمون شد.

اگه والیبال پخش نکنید می‌زنیم کانال کیش جکی چان ببینیم!

واکنش تابلوهای پلیس به موتورسواری خانم‌ها!
الزام پلیس راهور ناجا به صدور گواهینامه رانندگی موتور سیکلت برای زنان واجد شرایط از سوی دیوان عدالت اداری، سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

این علائم راهنمایی رانندگی را ببینید!

بفرما آبمیوه با طعم تریاک!
پلیس متروی صادقیه پس از مشکوک شدن به یک فرد و بازرسی او، بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر جاسازی شده در پاکت‌های آبمیوه را کشف کرد. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پراخت.

آبمیوتو خوردی پاشو که رسیدیم ته خط!

نحوه پذیرش بیماران بی‌پول را ببینید!
وزیر بهداشت گفته که هیچ بیمارستانی حق ندارد بیماران تنگدست را پذیرش نکند. این موضوع که با پرسش‌های بسیاری مبنی بر چگونگی تشخیص بیماران تنگدست همراه بود، سوژه کارتونی از مجتبی حیدرپناه در “پلخمون” شد.

نحوه پذیرش بیماران تنگدست رو ببینید!

شباهت جالب لیلا اوتادی با مسعود شصت‌چی!
شهاب جعفرنژاد با انتشار این کارتون در صفحه اینستاگرامش نوشت: ظاهرا خانوم لیلا اوتادی هم دفتر شعرشون رو منتشر کردن… صد رحمت به اشعار مسعود شصت چی!

لیلا اوتادی

چهره این قاتل اصلا معلوم نیست!
تحریم های اقتصادی دولت دونالد ترامپ علیه ایران که مانع از ورود داروهای ضروری برای درمان بیماران کشورمان شده، سوژه کارتونی از احسان گنجی با عنوان «تروریسم اقتصادی» در شهرونگ شد.

چهره این قاتل اصلا معلوم نیست!

خونه یازده متری مبارک‌تون باشه!
بر اساس میانگین قیمت اعلام شده برای خرید مسکن در تهران، تسهیلات بانکی صندوق پس‌انداز یکم بانک مسکن برای زوجین با رقم ۱۶۰میلیون تومان فقط به ۱۱ متر خرید خانه در شهر تهران کمک می‌کند. موضوعی که سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

خونه یازده متری مبارک‌تون باشه!

تصویر دیدار قالیباف و احمدی‌نژاد!
روزنامه شرق با انتشار این کاریکاتور در صفحه یک خود، از علنی شدن دیدار نوروزی قالیباف و احمدی‌نژاد بعد از چهار ماه خبر داد.

احمدی نژاد و قالیباف
مذاکره بازی بدون پیش شرطِ ترامپ!
مردادماه 1397 – چند سال است که ترامپ به شکل مضحکی از مذاکره بدون‌ پیش شرط حرف می‌زند! اما تحریم‌ها را یکی پس از دیگری علیه ایران وضع می‌کند!

تحریم، آخرین تلاش مذبوحانه آمریکا
این کاریکاتور را 12 مرداد ماه سال 92 منتشر کرده بودیم. تنها گزینه‌ی روی میز آمریکا از سال‌ها قبل‌تر، تحریم نفتی ایران بوده! اکنون پس از سال‌ها شاهد هستیم آخرین تلاش مذبوحانه دشمن به وزیر خارجه ایران رسیده و دکتر محمدجواد ظریف را تحریم کردند!

ظریف:‌ آمریکا گفت رند پال را نپذیرم، تحریم می‌شوم

ظریف: در سفر به نیویورک به من گفته شد که ظرف دو هفته تحریم خواهم شد مگر اینکه پیشنهاد رند پال، سناتور آمریکایی را برای حضور در کاخ سفید و دیدار با ترامپ بپذیرم که نپذیرفتم.