- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: کودک همسری، دروغ بزرگ ۹۹درصدی و هفت میلیون ناقابل!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

دروغ بزرگ ۹۹درصدی!
اظهارات اخیر معاون کل وزارت بهداشت که اعلام کرده بیش از ۹۹ درصد تبلیغات حوزه پزشکی و دارویی و ذکر خواص درمانی این محصولات در رسانه‌های عمومی «کذب و غیرقانونی» است، / فیروزه مظفری Ø§ÛŒÙ†Ù… یه داروی موثر برای سیاه کردن شما!

کدام قالیباف به احمدی‌نژاد سر زد؟!
دیدارهای متعدد قالیباف و احمدی نژاد در سه ماه اخیر، سوژه کاریکاتور صفحه اول روزنامه سازندگی با تیتر «کدام قالیباف؟»شده است.

کاریکاتور قالیباف

کودک همسری و آمار ثبت احوال!

 گفته‌های معصومه ابتکار درباره وجود فاصله سنی 50 سال در برخی کودک همسری‌ها، سوژه طنز «شهرونگ» شد.

نمایش بی‌اخلاقی مبتذل در تلویزیون!
روزنامه هفت صبح با انتشار کارتونی از شهاب جعفرنژاد، به ماجرای جنجالی توهین مجری شبکه سه به لوگوی باشگاه استقلال و پاسخ تند و تیز سامان گوران به این اتفاق که با واکنش‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی همراه شد، پرداخت.

پرده‌اي از يك نمايش بي‌ادبي!

هفت میلیون ناقابل!
مدیرکل بازرسی، مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفته بیش از 7 میلیون دستگاه پوز بدون هویت در کشور وجود دارد که برای این سازمان نقطه کور است. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.

سر این سیم به کجا می‌رسه!

رئیس سازمان زندان‌ها گفته تعداد زندانی‌های حاضر، بیش از ظرفیت زندان‌ها است.

تنفر، هدیه ویژه آقای رئیس جمهور به شهروندان!

افزایش کشتار و حملات اخیر نژادپرستان در شهرهای مختلف آمریکا، تحت تأثیر سیاست‌ها و اظهارات نژادپرستانه دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور، سوژه کارتونی از نیت بیلر در سایت کگل شد.

پشت پرده کشتار اخیر در شهرهای مختلف آمریکا!

ترامپ منتظر تماس ایران است!
سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده گفته مقامات ایران می دانند باید با ترامپ تماس بگیرند و «او منتظر تماس آنها است». موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبر آنلاین شد.

ترامپ همچنان در انتظار تماس از ایران!