- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: کودکان کار، دوره‌های تضمینی احمدی‌نژاد و ثبت نام مدارس!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

 احمدی‌نژاد برگزار می‌کند!
محمود احمدی نژاد که این روزها بیش از پیش با رسانه‌های مختلف به مصاحبه می‌پردازد، در سخنرانی جدید خود در رودسر گیلان به انتقاد از مسئولان پرداخته است. این موضوع سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در اینستاگرامش شده است.

دوره‌های تضمینی اعتماد به نفس زیرنظر استاد محمود!

سلفی با کودک کار!
موضوع رسیدگی به شرایط و نیازهای کودکان کار و کودکان زباله‌گرد که با راه‌اندازی پویش‌های مختلفی از سوی هنرمندان و اقشار مختلف مردم همراه بوده، دستمایه خودنمایی برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی شده است. نازنین جمشیدی با انتشار کارتونی در «شهرونگ» به این موضوع واکنش نشان داد.

اینم از عکس یادگاری ما با یک کودک کار!

حوصله‌م سر رفت؛ بریم خرید!
پدیده خرید اعتیادگونه لباس و پوشاک در برخی خانواده‌ها که اغلب به عنوان تفریح و به منظور پر کردن اوقات فراغت برای این افراد مطرح است، یکی از مصادیق اسراف در جامعه محسوب می‌شود. / علیرضا پاکدل

بازم حوصلم سر رفت؛ بریم خرید!

بعد از عادل، مزدک هم از تلویزیون پرید!
شایعه شده بود عادل فردوسی‌پور ممکن است به شبکه‌‎ای ماهواره‌ای بپیوند. در حالی که او به‌سرعت این شایعه را تکذیب کرد، خبر رسید که یار دیرینه‌اش، مزدک میرزایی به ایران اینترنشنال پیوست، اما متأسفانه این خبر تکذیب نشد.

بعد از عادل، مزدک هم از تلویزیون پرید!

چطوری بدون پرداخت پول بچه خود را در مدرسه ثبت‌نام کنیم؟!
هزینه‌های سنگین و گاه کمرشکن شهریه مدارس برای خانواده‌ها که طی یکسال گذشته با چالش‌های اقتصادی مختلف روبه‌رو بوده‌اند، سوژه کارتونی از مهناز یزدانی در «پلخمون» شد.

راهکارهای جدید ثبت‌نام بچه‌ها در مدارس!

شاهکارهای مدیر شبکه ۳ ادامه دارد!
چالش‌ها و مشکلات مدیریتی در شبکه سوم سیما باعث شد تا صداو سیما بعد از عادل فردوسی‌پور، مزدک را هم از دست بدهد؛ خبری که سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه‌ولد در خبرورزشی شده است.

آقای مدیر بیدارشو همه رفتن!

طاقت بیار رفیق، داره میاد پایین!

وزیر راه و شهرسازی طی اظهارنظری درباره اوضاع ملک و مسکن گفته قیمت مسکن «وا» داده است.

«پلخمون» : مجتبی حیدرپناهیه کم طاقت بیار؛ حرف وا داده!

 عرضه خودروی کف پارکینگی آغازشد!
وزیر صنعت از عرضه خودروهای کف پارکینگ به بازار خبر داد. این موضوع سوژه کارتونی از کیوان زرگری در شهرونگ شد.

یه مدت کف پارکینگ مونده وگرنه ماشین خوبیه!

آقای وزیر درحال ترکوندن حباب مسکن!
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رشد حباب گونه قیمت مسکن گفته تنها راه مقابله با این موضوع تحمل مردم و خردید نکردن است. این موضوع سوژه کارتونی از طراوت نیکی در روزنامه آرمان ملی شده است.

تلاش وزير راه و شهرسازي براي برطرف كردن حباب مسكن!

آقای نخست‌وزیر در حال عروسک‌بازی!
روزنامه شرق با انتشار کارتونی از آندره کاریلهو، کارتونیست اهل کشور پرتغال، به سیاست‌های نژادپرستانه بوریس جانسون، نخست‌وزیر جدید بریتانیا که از آن به عنوان ادامه سیاست‌های هیتلر و چرچیل یاد می‌شود، پرداخته است.

آقاي نخست وزير و بازي مورد علاقه‌اش را ببينيد!صد درصد فرسوده است!
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری گفته هم‌اکنون 13 هزار ون در کشور تردد می‌کنند که صددرصد این ناوگان فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد. این موضوع سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

حالا اهمیت نوسازی رو درک می‌کنید؟!