- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

انتقاد تند بیگی از وزارت ورزش و فدراسیون: درخواست از رئیس قوه قضائیه برای پیگیری جدی پرونده فروزان!

وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هیچ اقدامی در پرونده فروزان نداشتندآذرقلم: چند ماه از پایان لیگ هجدهم که نوعی تراژدی تلخ ناکامی برای تیم پرهوادار تراکتور بود گذشت. فصلی که در آن، تیم محبوب آذربایجان به رغم شایستگی ها و روند رو به رشد و صعودش در جدول لیگ برتر، به ناگاه با کابوسی به نام «تبانی» دروازه بان روبرو شد و همه آنچه را که از اول فصل رشته بود پنبه شد.
به گزارش آذرقلم، حالا هم کادر مدیریتی تراکتور و هم بازیکنان قدیمی و هم طرفداران این تیم،مدت هاست که چشم به سایت وزارت ورزش و کمیته انضباطی فدراسیون دوخته اند تا حداقل حیثیت خدشه دار شده این تیم سرخ را از متهم اصلی پرونده یعنی، فروزان و همسرش به اتهام شرط بندی و تبانی بازستانند. اما گویی همه امیدها با کم کاری و بی انگیزگی دست اندرکاران ورزش کشور به یاس مبدل شده است. این موضوع را می توان از فحوای کلام نماینده این شهر دریافت کرد. بیگی که خود از علاقه مندان پرو پاقرص تراکتورسازی است در این باره نوک تیز پیکان را متوجه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال کرد و به صراحت از کم کاری و بی مهری آنها سخن گفت.
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون فوتبال به جز تعلیق موقت دروازه‌بان تراکتور، هیچ اقدام دیگری را در این راستا انجام ندادند.

احمد علیرضا بیگی اظهار داشت‌: متاسفانه همه توجهات به پرونده نجفی شهردار سابق تهران شده است و من از رئیس قوه قضاییه می‌خواهم دستورات لازم برای تسریع در صدور حکم پرونده دروازه‌بان سابق تراکتور را هم صادر فرماید.

وی افزود: تنها اقدامی که در این مورد صورت گرفته است دستور تعلیق موقت وی بوده و وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هیچ قدمی در این راستا برنداشته و منتظر هستیم حکم این پرونده اعلام شود.

بیگی که یکی از منتقدان وزیر ورزش و جوانان است، در مورد رای نیاوردن طرح استیضاح گفت: در ابتدا 20 نماینده این طرح را امضا کرده بودند که متاسفانه تعدادی از نمایندگان امضای خود را پس گرفتند تا طرح استیضاح به دلیل نرسیدن حد نصاب منتفی شود و اسامی این نمایندگان هم مشخص است.