- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

بازتاب احتمال جدایی استوکس و اشکان از تراکتور

 آذرقلم: با نزدیک شدن به آغاز رقابت های فصل نوزدهم لیگ برتر، و پس از جذب دو بازیکن در تیم تراکتور، خبر جدایی دو بازیکن کلیدی فصل گذشته این تیم هم هواداران را نگران کرد.
به گزارش آذرقلم، در همین رابطه شنیده شده که اشکان دژاگه  استوکس از تراکتور جدا شده اند.

استوکس به آدانا اسپور ترکیه پیوست

آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی و فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور تبریز، با عقد قراردادی به مدت ۲ فصل به آدانا اسپور ترکیه پیوست.

 در همین رابطه ، باشگاه فرهنگی، ورزشی تراکتور، مصطفی کاراندیش درباره قرارداد آنتونی استوکس با باشگاه آدانا دمیراِسپور ترکیه اظهار داشت: این بازیکن از باشگاه تراکتورسازی رضایت نامه نگرفته و ما هم به فدراسیون ترکیه و باشگاه آدانا دمیراسپور نامه زده‌ایم که این اقدام آنها خلاف قانون است. استوکس با تراکتورسازی قرارداد دارد و اگر هم تمایلی به حفظ این بازیکن نداشته باشیم،‌ باید باشگاه ترکیه‌ای از ما رضایت‌نامه بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که در این صورت استوکس برای دریافت ITC خود دچار مشکل خواهد شد،‌ گفت: صددرصد همینطور است، مگر اینکه استوکس بخواهد درخواست فسخ یک‌طرفه بدهد که در این صورت هم پروسه خاصی را باید طی کند.

احتمال جدایی اشکان جدی شد

خبر احتمال جدایی اشکان دژاگه، کاپیتان تیم تراکتور که مدت‌هاست در تمرینات این تیم حضور نیافته است، توسط مدیر برنامه های این بازیکن منتشر شد.

 بر اساس اعلام رسمی مدیر برنامه‌های دژاگه، این بازیکن دچار مصدومیت شده و اکنون در کشور آلمان مشغول فیزیوتراپی است. هر چند این خبر به طور رسمی از سوی باشگاه و یا خود اشکان تایید یا رد نشده، اما شنیده ها حکایت از آن دارد اشکان فصل آینده در تراکتور نخواهد بود.

با جدایی این دو مهره کلیدی، نگرانی ها در اردوی تراکتور شدت گرفته است.