- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: آخرین وضعیت مصرف برق، برنج ایرانی، چالش بطری و بالش اداری!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

چه می‌کنه این چالش بطری!
این روزها برخی از مردم و چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی مشغول انتشار فیلمی از خود در حال لگد زدن به در بطری هستند تا در چالش “باز کردن بطری با پا” شرکت کرده باشند! محمدرضا میر شاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود، به این موضوع واکنش نشان داد.

کی بلده به در بطری لگد بزنه؟!

ما اینجوری می‌خوریم!
آمارها نشان می‌دهد میانگین مصرف برنج در خانواده‌های ایرانی چهار برابر میانگین مصرف جهانی است. این در حالیست که مصرف بیش از حد برنج به جز چاقی و بزرگی شکم، عوارض دیگری را هم در پی دارد. این موضوع سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

ما ایرانی‌ها اینجوری برنج می‌خوریم!

چرا اینجا بالش نذاشتین؟!
ماجرای برخورد وزیر بهداشت با مسئولان و پرسنل یک بیمارستان به دلیل نبودن بالش زیر سر یک بیمار، که از موضوعات داغ این روزها در فضای مجازی بود، سوژه کارتونی از طراوت نیکی در «نیش خط» شد.

وزیر بهداشت الگوی مدیران دولتی شد!

آخرین وضعیت مصرف برق کشور را ببینید!
با توجه به اینکه «برق» به عنوان کالا و خدمات دارای یارانه در اختیار مردم قرار می‌گیرد، یک پنجم مشترکان خانگی در حال استفاده بی رویه از سوبسیدهای انرژی هستند و به دلیل ارزان بودن قیمت برق، توجهی به میزان مصرف خود ندارند. این در حالی است که میانگین قیمت برق در دنیا 200 برابر ایران است؛ بیت کوین هم به تازگی به چرخه مصرف ما اضافه شده است… این موضوع سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

وضعیت مصرف برق در خانه‌های ایرانی را ببینید!

بیت کوین بدوش و حالشو ببر!
یکی از بزرگ‌ترین مزارع استخراج ارز دیجیتال در کشور که با استقرار در یکی از کارخانجات بزرگ تهران، از برق با تعرفه صنعتی برای فعالیت خود استفاده می‌کرد، شناسایی شد…این خبر سوژه کارتونی در خبرگزاری تسنیم شد.

ارز دیجیتال

خیالت تخت، فحش نمی‌دم!
شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود، به شیوع بداخلاقی‌های کلامی و استفاده از الفاظ نامناسب و رکیک به خصوص در میان نوجوانان، که خود منشا ناهنجاری‌های دیگر اجتماعی محسوب می‌شود، واکنش نشان داد.

خیال این مادر عزیز راحت شد!

سحر قریشی بازیگر اولین فیلمش را انتخاب کرد!
شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود ضمن یادآوری کلیپ منتشر شده از سحر قریشی درباره شناخت و اطلاعات او از سینما، به خبر ورود این بازیگر به عرصه کارگردانی واکنش نشان داد.

سحر قريشي از بازيگر اولين فيلم سينمايي‌اش هم رونمايي كرد!

سناریوی آمریکایی انگلیسی توقیف نفتکش ایرانی!نیروی دریایی انگلیس با حمله به یک کشتی حامل محموله نفتی ایران در بندر جبل‌الطارق، آن را توقیف کرد. مقام‌های انگلیسی در توجیه کار خود مدعی شده‌اند که این کشتی در مسیر حرکت به سوریه بوده است.