- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: زندگی خصوصی سلبریتی‌ها در شبکه های اجتماعی و سهام تخم مرغ در بورس!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

سلبریتی‌ها اینجوری طعمه می‌شوند!
این روزها دست به دست شدن برخی اخبار، تصاویر و شایعات در شبکه اجتماعی اینستاگرام، زندگی بسیاری از سلبریتی‌ها را تحت تأثیر قرار داده است. روزنامه هفت صبح با انتشار کارتونی از شهاب جعفرنژاد به این موضوع واکنش نشان داد.

سلبریتی‌ها اینجوری طعمه اینستاگرام می‌شوند!

معامله برد برد عربستان و آمریکا!
ماجرای پوشش جنایات حکام عربستان توسط مقامات آمریکایی از جمله حملات گسترده به یمن و قتل فجیع روزنامه‌نگار منتقد سعودی‌ها، در قبال خرید تسلیحات آمریکایی، به یکی از سوژه‌های داغ این روزهای رسانه‌های عربی تبدیل شده است؛ به طوری که سایت خبری «عربی ۲۱» با انتشار کارتونی به روابط پنهان و آشکار این دو کشور پرداخت.

اینم معامله برد برد عربستان و آمریکا!

خوب کرد طلاقش داد، هرشب دعوا داشتن!
در حالی که مشکلات اقتصادی و معیشتی زندگی مردم را به شدت تحت تأثیر قرار داده، زندگی خصوصی سلبریتی‌ها و حواشی آن در شبکه‌های اجتماعی نیز به لطف این شبکه‌ها نقل محافل مردمی شده است. این موضوع سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در «شهرآرا» شد.

مهم‌ترین دغدغه این روزهای مردم را بشناسید!

اینم پشت پرده رکود ساخت و ساز!
انتشار گزارش‌هایی درباره مهاجرت معکوس برخی نیروهای کار از ایران به دلیل افت ارزش ریال و تأثیر این مهاجرت بر صنعت ساختمان در کشور، سوژه کارتونی از سلمان طاهری در «شهرونگ» شد.

پشت پرده رکود صنعت ساختمان!

اون شوهر منه!
مطرح شدن جنبه‌هایی از زندگی شخصی سلبریتی‌ها و یا انتشار تصاویر و مطالب عجیب و خارج از عرف از سوی برخی چهره‌های شناخته شده در شبکه اجتماعی در اینستاگرام که با حاشیه‌ها و جنجال‌های بسیاری طی ماه‌های اخیر همراه بوده، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

دیگه لازم نیست به زندگی سلبریتی‌ها سرک بکشید!

برنامه بعدی محسن افشانی لو رفت!
پس از انتشار کلیپ جنجالی محسن افشانی در فضای مجازی که در آن و در اقدامی عجیب از یک اسلحه گرم و یک اسلحه سرد رونمایی کرد، این بازیگر جوان به دلیل ترویج خشونت با حکم مقام قضایی بازداشت و روانه زندان شد. فیروزه مظفری با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع واکنش نشان داد.

دفعه بعد بیشتر لایک می گیرم!

آگهی فوت مرحوم مغفور بوقچی!
محمدرضا میرشاه ولد با کارتون «پایان عصر بوقچی‌ها در فوتبال ایران» به موضوع ضرورت کنترل فضای هیجانی در ورزشگاه‌ها و پرهیز از ایجاد تشنج در میان هواداران در دوره جدید لیگ برتر پرداخت.
پایان بوقچی‌سالاری در فوتبال ایران!
آخرین وضعیت برجام!

نقش اروپا در برجام به عنوان میانجی نیست، بلکه یکی از طرفین توافق برجام است که باید به تعهداتش عمل نماید.

طرح: سجاد جعفری
ترامپ و توهم تحریم!

دونالد ترامپ با تصور فشار بر ایران همه دپیلماسی خارجی خود بر اساس تحریم بنا نهاده است!

طرح: محمود نظری
مدال‌آور دیروز، قهرمان امروز اسنپ
داریوش نام‌آور، قهرمان سابق پارالمپیک این روزها علاوه بر مربیگری در اسنپ مشغول به کار است. /نام‌آور در مسابقات پارالمپیک ۲۰۰۰ سیدنی در رشته دومیدانی مدال نقره را از آن خود کرد.

طرح: محمدعلی رجبی
سهام تخم مرغ در بورس تهران!

از دوم تیرماه عرضه اولیه سهام یک شرکت در بورس تهران به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تخم مرغ آغاز شد.

طرح: محمود نظری

سر جدت یه حموم برو!
محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در اینستاگرامش به معضل تابستان و رفتار زشت بعضی از مردم اشاره کرد و نوشت: «بعضی از هموطنای عزیز تو این روزهای گرم اون هم توی مکان های عمومی مثل اتوبوس و مترو و تاکسی و …با بدن های معطر و اعتماد به نفس دیو کُششون صحنه هایی خلق می کنن که عمرا توی فیلم های آخرالزمانی هالیوود دیده باشیم…بشور اون لباس و بدن رو!»

مترو سواری

خوابی که خودروسازان برای مردم دیدند!
انتشار خبرهایی مبنی بر توقف و انبار هزاران خودرو در پارکینگ‌های شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا به بهانه کمبود قطعات، در حالی که تنها با کمبود لوازمی چون دستمال کاغذی، آینه و مواردی از این دست روبه‌رو هستند، سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

خودروسازان

شکار گران‌قیمت صیاد قشمی را ببینید!
قطعاتی از لاشه پهپاد «گلوبال‌هاوک»، غول جاسوسی ۲۰۰ میلیون دلاری آمریکا که توسط سپاه ساقط شد، در تور صیادان قشمی افتاد. این موضوع سوژه کارتونی از جواد تکجو در خبرگزاری فارس شد.

چی فکر کردی عامو؟ اینجا خلیج فارسه!

تفاوت موشکی ایران و آمریکا را ببینید!
پاسخ قاطعانه ایران به تجاوز و نقض حریم هوایی کشور توسط پهپاد آمریکایی و پاسخ آمریکا که علی رغم تهدیدات و خط و نشان‌ها به مصاحبه و توئیت‌های ترامپ ختم شد، سوژه کارتونی از نیکولا لیست در سایت کگل شد.

تفاوت توان موشکی ایران و آمریکا رو ببینید!

ترامپ دنده عقب گرفت!
سایت کگل با انتشار کارتونی از میلت پریگی، کارتونیست آمریکایی، به عقب‌نشینی ترامپ از تهدید و بهانه‌تراشی برای جنگ حماقت بار با ایران، پس از ماجرای سرنگون شدن پهپاد ارتش آمریکا در خلیج فارس پرداخت.

ترامپ دنده عقب گرفت!

ترامپ را ببنید، قبل و بعد از سرنگونی پهپاد!
عطوان، تحلیلگر مطرح جهان عرب گفته آمریکا در اولین رویارویی واقعی با ایران تسلیم شد و با شکار «گلوبال هاوک» ایران نیازی به بستن تنگه هرمز ندارد. این موضوع سوژه کارتونی در خبرگزاری تسنیم شد.

ترامپ قبل از حمله، ترامپ بعد از حمله!