- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های ورزشی: حضور زنان در ورزشگاه ها، مدل جدید حکم دادن وزیر ورزش و جاسوس بازی آقای مربی

آذرقلم: امروز هم چند نمونه از کارتون های ورزشی رسانه هعای ایران را با هم مرور می کنیم:

جاسوس بازی به سبک مربی لیگ برتری!
یک مربی لیگ برتری درد دلی کرده بود با این مضمون که «مجبورم برای بازیکنانم جاسوس بگذارم»؛ جمله‌ای که سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه‌ولد در خبرورزشی شده است.

جدیدترین شیوه کنترل بازیکنان فوتبال رو ببینید!

مدل جدید حکم دادن وزیر ورزش!
وزیر ورزش در یک روز هشت حکم متفاوت برای خانم ژاله فرامرزیان صادر کرد و بعد از جنجالی شدن خبر، وزارت ورزش درباره‌اش توضیحاتی منتشرکرد! خبری که سوژه کارتون امروز خبرورزشی شد.

حکم دادن وزیر ورزش

مشکل حضور زنان در استادیوم‌های فوتبال حل شد!!
نامه فدراسیون جهانی فوتبال فیفا برای برطرف کردن مشکل ورود زنان به استادیوم‌های فوتبال در ایران که از چالش‌های مهم پیش روی مسئولان فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود، سوژه کارتونی از سمانه روح‌الهی در «نیش خط» شد.

مشکل حضور زنان در استادیوم‌های فوتبال حل شد!

آماده‌باش تاج برای نامه فیفا درباره زنان!

رییس فدراسیون جهانی فیفا با انتشار نامه‌ای اضطراری از فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد تا مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 را با حضور زنان در ورزشگاه‌ها آغاز کند. این موضوع به همراه گرمای شدید هوا در این روزها، سوژه طنز «شهرونگ» شد.

وضعیت بحرانی در انتظار استقلال!
اظهارات اخیر عضو هیئت مدیره استقلال که گفته «تمام سعی‌مان این است که فصل را با شش امتیاز منفی آغاز نکنیم» سوژه کارتون محمدرضا میرشاه‌ولد در خبرورزشی شده است.

وضعيت بحراني در اردوي آبي‌ها را ببينيد!

پرونده آبی‌های پایتخت روی میز ظریف!
در خبرها آمده بود استقلال برای فرار از کسر امتیاز دست به دامان محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشور شده؛ موضوعی که سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه‌ولد شد.

استقلال و ظریف