- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: کلیه فروشی، محل عبور انسان‌های وحشی، خیانت‌های کافی‌شاپی و بازی با دم شیر!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

انتشار گزارش‌هایی درباره افزایش فروش اعضای بدن که این روزها به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اجتماعی مطرح شده، سوژه کارتونی از محمدرضا ثقفی در «شهرونگ» شد.

یه نصفه کلیه فوری فروشی!

هشدار: محل عبور انسان‌های وحشی!
محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود، به انتشار تصاویر دلخراش حمله با سنگ به یک توله خرس در زیستگاه خود در سوادکوه، که با انتقاد فعالان محیط زیست و همچنین اقشار مختلف مردم همراه شد، واکنش نشان داد.

تابلوهای جدید راهنمایی رانندگی را ببینید!

مهر بزنیم یا ریش و سبیل می گذارید؟

ماجرای عجیب مهر زدن کف دست بانوان هنگام ورود به ورزشگاه برای دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در ارومیه

آرزوهای سنگین یک کودک کار!
کانال طنز و کارتون «نیش خط» به بهانه سالروز جهانی کودکان کار، با انتشار کارتونی از سهیل محمدی به نیازها و آرزوهای این کودکان محروم از برخی امکانات، پرداخت.

آرزوهای سنگین کودکان کار!

تصویری ویژه از خیانت‌های کافی‌شاپی!
محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامش نوشت: بد روزگاری شده…مگه نه؟!

عشق های الکی

 شاهکار مشترک شبکه سه و گینس در عصرجدید!

مشاور ایرانی حوزه گینس اعلام کرده اکثر افرادی که در برنامه عصر جدید گفته‌اند رکورد دار گینس هستند، هیچ سندی در گینس ثبت نکرده‌اند. این موضوع به همراه اظهار نظر رئیس شورای شهر تهران درباره زیست شبانه، سوژه طنز «شهرونگ» شد

اکبرجان دلار چند؟
در حالی که بسیاری از کارشناسان افزایش قیمت کالاهای اساسی و مواد غذایی به خصوص گوشت را دارای حباب عنوان می‌کنند، اما این اقلام همچنان با قیمت حبابی در بازار به فروش می رسد. شهرونگ با انتشار کارتونی از محمد رضا میر شاه ولد به این موضوع پرداخت.

فروش گوشت حبابی در قصابی‌ها!

پشت‌پرده چادرنشینی در کرمان!
انتشار اخباری درباره روآوردن مستأجران به چادرنشینی در شهرهای کرمان و کرمانشاه که به دلیل تورم و افزایش اجاره بهای مسکن در این شهرها رخ داده است، سوژه انتشار کارتونی از نعیم تدین در «شهرونگ» شد.

نه زلزله‌زده و نه سیل‌زده؛ ما تورم‌زده‌ایم!

مدیریت فرهنگی ورزشی یعنی این!
ماجرای جنجالی زدن مهر کف دست بانوان برای ورود به سالن و تماشای والیبال در ارومیه، بار دیگر موضوع محدودیت ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را بر سر زبان‌ها انداخت. مسعود ماهینی نیز با انتشار کارتونی در «نیش خط» به این موضوع پرداخت.

مدیریت فرهنگی ورزشی یعنی این!

ترامپ ناشنوا شد!

نشنیده‌ام ایرانی‌ها شعار «مرگ بر آمریکا» بدهندکاریکاتور/ ترامپ: وقتی رئیس‌جمهور اوباما آن توافق وحشتناک را امضا کرد، ایرانی‌ها فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دادند، جدیداً نشنیده‌ام این شعار را سر بدهند!

طرح: محمدعلی رجبی
 ترامپ اینطوری به گریه افتاد!
در حاشیه خبر آماده باش نیروهای امریکایی برای حمله به مراکز نظامی ایران و دستور لغو فرمان آتش دقایقی بعد از صدور آماده باش، سایت کگل این کارتون را منتشر کرد که اشاره دارد به روحیه جنگ افروزی بولتون و اختلافاتش با ترامپ!
ترامپ و ایران
 عاقبت بازی با دم شیر!
در حالی که چندی پیش رئیس جمهور ایران به مقامات آمریکایی هشدار داده بود که «با دم شیر بازی نکنید»، پهپاد آمریکاییRQ-۴ این کشور پس از تجاوز به حریم هوایی ایران، شکار سامانه پدافندی سوم خرداد شد. خبرگزاری تسنیم با انتشار کارتونی به این موضوع پرداخت.
اینم عاقبت بازی با دم شیر!