- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تیم خزر جنوب به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر باکو دست یافت

آذرقلم: تیم «خزر جنوب» که علی خادم بازیکن تبریزی را در خدمت دارد به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر جمهوری آذربایجان دست یافت.

به گزارش خبرنگار آذرقلم، در پایان بازی های این فصل لیگ برتر باکو، تیم خزر جنوب که بازیکن بلندقامت تبریزی در آن سنگربانی می کند به مقام دومی این رقابت ها دست یافت. تیم آراز نیز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

علی خادم از فوتبالیست های بلندقامت تبریزی است که با داشتن سابقه حضور در تیم های جوانان و امید تراکتورسازی این روزها در باکو توپ می زند.

او متولد سال ۶۸ تبریز بوده و به مدت دو فصل است که در لیگ حرفه ای باکو و در تیم های یاسامال و خزر باکو به صورت حرفه ای سنگربانی این تیم ها را بر عهده دارد.

علی خادم که سابقه حضور در تیم های مخابرات، جوانان، و امید تراکتورسازی، نیروی زمینی تهران، عقاب تبریز را در کارنامه ورزشی خود دارد مورد توجه مدیران باشگاه های جمهوری آذربایجان قرار گرفته است. او ابتدا با عقد قراردادی به تیم یاسامال باکو پیوست و پس از حضوری موفقیت آمیز در این تیم، با تیم خزر باکو به توافق رسید.

علی خادم به عنوان لژیونر ایرانی که از تیم های متعدد جمهوری آذربایجان پیشنهاد همکاری دارد اکنون به عنوان مدیر آکادمی باشگاه خزر جنوب مشغول است.