- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: فیش حقوقی مدیران شهرداری، دریافتی سلبریتی ها و تفاوت غذای ما و چینی‌ها!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

در حالی که مدیران شهرداری با خودروهای سازمانی تردد می‌کنند، رقمی معادل 400 هزار تومان در فیش حقوقی آنها بابت ایاب و ذهاب درنظر گرفته شده است. یک عضو شورای شهر با انتقاد از این موضوع پیشنهاد حذف این مبالغ از فیش‌های حقوقی این مدیران و اختصاص آن برای بهبود معیشت کارکنان و زیردستان را داده است. این موضوع سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

یه اصلاح کوچولو در فیش حقوقی مدیران شهرداری!

چند می‌گیری ۱۰ دقیقه بیای تلویزیون؟

انتشار اعداد و ارقام بالای پرداخت شده از سوی صدا و سیما به سلبریتی‌ها برای حضور نه چندان طولانی آنها در برنامه‌های تلویزیونی(۳تا۲۰میلیون تومان)، که با واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی روبه‌رو شده، سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

نحوه آوردن سلبريتي‌ها به تلويزيون را ببينيد!

شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به ماجرای زایمان سلبریتی‌ها در کشورهای خارجی که این روزها با سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا، بار دیگر به موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده، پرداخت.

بازار داغ زائیدن سلبریتی‌های ایرانی در کانادا!

شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود، به چالش های استفاده از کولر در خانه و حساسیت بالای پدرها همزمان با آغاز فصل گرما پرداخت.

عمده ترین دلیل اختلافات خانوادگی در تابستان!

رواج پیدا کردن نوعی طلاق توافقی در میان برخی خانواده‌ها برای دریافت حقوق بازنشستگی پدران فوت شده، که با انتقادات بسیاری از سوی مدیران تأمین اجتماعی روبه‌رو شده، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

صحبت‌های اخیر رئیس پلیس پایتخت که گفته «شماره‌ای که برای برخورد با بدحجابی داخل اتومبیل اعلام شده، برای پلیس نیست»، سوژه طنز «شهرونگ» شد.

هجوم مسافران و گردشگران به شمال کشور در تعطیلات اخیر با وجود ترافیک بسیار و همچنین هوشمند شدن موش‌های تهران و مقاومت آنها در برابر انواع سموم، سوژه طنز «شهرونگ» شد.

تفاوت وعده غذایی ما و چینی‌ها را ببینید!

محمدرضامیرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به اظهارات اخیر اردکانیان، وزیر نیرو که گفته چینی‌ها با یک وعده غذا هم سیر می‌شوند، اما ایرانی ها با سه وعده غذا هم سیر نمی شوند، واکنش نشان داد.

تفاوت وعده خوراکی ما و چینی‌ها!

در حالی که بسیاری از تولید کنندگان داخلی به علت مشکلات اقتصادی با مشکل روبرو هستند، قوانین دست و پاگیر مالیاتی بر نگرانی آنها برای ادامه فعالیت افزوده است. کانال طنز و کارتون «نیش خط» با انتشار کارتونی از جواد علیزاده به این موضوع واکنش نشان داد.

درخواست تولیدکنندگان داخلی از اداره مالیات!

وزیر نیرو: چینی‌ها یک وعده غذا می‌خورند/ ایرانی‌ها زیاد می خورند و زیاد می‌پوشند

وزیر نیرو با انتقاد از زیاد بودن مصرف انرژی در ایران گفته است: «علت اینکه تحریم شدیم همین بد عادتی در مصرف است، تحریم کنندگان فهمیده‌اند نقطه ضعف ما؛ مصرف است. ما جامعه‌ای مصرفی هستیم؛ چرا چین اینگونه تحریم نمی‌شود؟ چون با یک وعده غذا هم رفع گرسنگی می‌کنند».

طرح: جواد تکجو
 اسنپ و بی‌قانونی مسافر بی‌حجاب

چندی پیش یکی از رانندگان اسنپ مسافر خود را به دلیل رعایت نکردن حجاب از ماشینش پیاده کرد. راننده از مسافر خود خواسته بود تا حجاب خود را رعایت کند که با واکنش منفی مواجه شده بود. پس از چند ساعت مسافر مذکور با انتشار تصاویر و مشخصات رانند را در صفحه شخصی خود در توییتر از مسولان اسنپ خواست تا این راننده را اخراج کند.

طرح: محمدعلی رجبی

 دلخوش به مذاکره!

باقری، معاون سابق دبیر شورای‌عالی امنیت ملی: تعبیر رئیس جمهور این بود که مذاکره با آمریکا مانند سوار شدن بر بنز است، مذاکره با اروپا مانند پیکان و مذاکره با غیرمتعهدها مانند دوچرخه!

طرح: محمدعلی رجبی