- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: بسته حمایتی دولت، وضعیت پزشکان و جراحی که خواننده شد

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

عواقب تعطیلی دولت ترامپ/صف‌های طویل دریافت غذای مجانی در واشنگتن

صف‌های طویل دریافت غذای مجانی در واشنگتن/حدود هشتصد هزار نفر از کارمندان ادارات دولتی آمریکا این ماه نیز به سبب تعطیلی دولت فدرال حقوق دریافت نخواهند کرد.

طرح: پیمان علیشاهی

افزایش 400 درصدی پست‌های مدیریتی شهرداری تهران از سال 84 تا کنون / مهدی عزیزی

  • مدیریت قالیباف در شهرداری

کودتا و توطئه‌ی آمریکا در ونزوئلارمداخله آمریکا در امور داخلی ونزوئلا

 آمریکا با حمایت ازخوان گوایدو، قصد کودتا در ونزوئلا دارد!

طرح: محمدعلی رجبی

سردرگمی مردم و سامانه پیامکی بسته حمایتی دولت

اعلام شماره سامانه پیامکی بسته حمایتی دولت موجب سردرگمی مردم شده و در این میان، مسئولین سازمان بهزیستی و وزارت رفاه اقدامی جهت شفاف سازی انجام نداده اند.

طرح: محمدعلی رجبی

افزایش تقاضای سفر برای تعطیلات ۲۲ بهمن‌ امسال که به اوج گرفتن قیمت بلیط هواپیما از سوی شرکت‌های هواپیمایی منجر شد، سوژه انتشار کارتونی از کیوان زرگری در شهرونگ شد.

اوج گرفتن قیمت بلیط هواپیما

شیب تند افزایش قیمت خودرو در چند روز گذشته که تبعاتی از جمله مشخص نبودن نحوه تحویل خودروهای پیش فروش شده از سوی خودروسازان را در پی داشته است، سو‍ژه انتشار کارتونی از بهرنگ جدی در کانال طنز و کارتون نیش خط شد.

 

جشن تولد جهانگیری در کاخ سعدآباد!

جشن تولد اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری در کاخ سعدآباد برگزار شد!

طرح: پیمان علیشاهی

صحبت های اخیر رحیم پور ازغدی درباره سن ازدواج که گفته برای سن ازدواج حدی نداریم و دختر و پسر دبستانی هم می توانند ازدواج کنند، سوژه طنز صفحه بی قانون شد.

وضعیت این روزهای پزشکان!

تلاش و پیگیری‌های مجلس برای شفاف‌سازی مالیات پزشکان در لایحه بودجه ۹۸ و اظهارنظر برخی نمایندگان درباره جلوگیری از فرار مالیاتی در این حوزه، سوژه انتشار کارتونی در تسنیم شد.

پرداخت مالیات جامعه پزشکی

چالش ۱۰ دقیقه قبل در حمایت از تیم ملی!

حمایت از تیم ملی فوتبال ایران به همراه موضوعاتی چون اظهارات باهنر درباره رایگان شدن برق‌، فیلترینگ و انتشار فیش حقوقی مدیران دولتی، سوژه طنز صفحه بی قانون شد.

ممنوعیت به موقع قاچاق خاک!

انتشار اخباری مبنی بر قاچاق خاک به خارج از کشور و اعلام ممنوعیت آن، سوژه انتشار کارتونی از جواد تکجو در کانال طنز و کارتون نیش خط شد.

کشف 1.5 تن مرغ زنده قاچاق در گمرک که به عنوان بار گچ در حال خروج از کشور بود، سوژه انتشار کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

پیشنهاد ویژه به آذری‌جهرمی برای فیلتر اینستاگرام!

مقاومت وزیر ارتباطات در برابر فشارها برای فلیترکردن شبکه اجتماعی اینستاگرام، سوژه انتشار کارتونی از مسعود ماهینی در کانال طنز و کارتون نیش‌خط شد.

ماجرای خواننده شدن مسعود صابری و برگزاری کنسرت او در برج میلاد که با واکنش های بسیاری درباره کیفیت پایین آثار او همراه بود، سوژه انتشار کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در صفحه اینستاگرامی اش شد.

وقتی جراح خواننده می شود

فروش خاک ایران به خارج از کشور ممنوع شد!

نمایندگان مجلس انتقال خاک را به خارج از کشور ممنوع کردند. هر که دست به این کار زند به مجازات‌های تعزیری محکوم می‌شود .

طرح: محمدعلی رجبی

انتشار خبر ممنوعیت صادرات تخم مرغ و آزاد شدن صادرات گوجه فرنگی و محصولات آن طی روزهای اخیر، سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

تخم مرغ و گوجه فرنگی

گفته سید عباس عراقچی مبنی بر اینکه هنوز به نقطه قطع امید کامل از اروپا نرسیده ایم، سوژه انتشار کارتونی از ثنا حسین پور در صفحه اینستاگرامی ماهنامه طنز و کارتون «خط خطی» شد.

آخرین وضعیت روابط میان ایران و اروپا!