بازیکنان جدید در تور تراکتور: از قوچان نژاد تا کنعانی زادگان!

قوچان نژاد در آستانه عقد قرارداد با تراکتورسازی آذرقلم: با نزدیک شدن به آغاز رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر، تحرکات برای عقد قراردادهای جدید با یکی دو بازیکن دیگر برای تیم تراکتورسازی شدت گرفته است.

به گزارش آذرقلم، قوچان نژاد و ادینهیو تازه ترین گزینه هایی هستند که اتین روزها بحث پیوستن آنها به تراکتورسازی بر سر زبان های افتاده است.

رضا قوچان‌نژاد به همراه خانواده‌اش در هتل ریتز کارلتون استانبول، مکانی که بیشتر قرارداد ستاره‌های تراکتورسازی در آنجا امضا شده، حضور دارد و با محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی برای حضور در این باشگاه وارد مذاکره شد. شنیده ها حکایت از آن دارد که مذاکرات طرفین نتایج مثبتی در پی داشته است.

حالا با اقامت قوچان نژاد و خانواده اش در این هتل شایعه شده که او با مالک تراکتورسازی پای میز مذاکره نشسته و هیچ بعید نیست بمب نقل و انتقالاتی بعدی تیم تبریزی گوچی باشد.

در عین حال رسانه‌های قبرسی خبر دادند که رضا قوچان‌نژاد با وجود احتمال جدایی از آپوئل نیکوزیا و داشتن پیشنهاداتی از تیم‌های ایرانی، تمایلی به حضور در لیگ برتر ایران ندارد.

کنعانی زادگان در تیررس:

چندی پیش از جذب حسین کنعانی زادگان به عنوان یکی از گزینه های خط دفاعی تراکتورسازی یاد می شد. طی هفته های اخیر خبرهایی منتشر شد مبنی بر آنکه کنعانی زادگان به عنوان یکی از بازیکنان ماشین سازی به تیم تراکتورسازی منتقل خواهد شد. پس از حضور مدافع تیم ملی در امارات، این خبر از تب و تاب افتاد تا اینکه امروز وضعیت نهایی این بازیکن برای نیم فصل دوم مشخص شد.

بر اساس مذاکرات انجام شده، حسین کنعانی زادگان در نیم فصل دوم به حضور خود در ماشین سازی ادامه خواهد داد و پروژه تراکتوری شدن مدافع تیم ملی در نقل و انتقالات زمستانی منتفی است. به این ترتیب باید دید که تراکتوری ها در خط دفاعی که به شدت در آن احساس نیاز می کنند سراغ چه بازیکن دیگر خواهند رفت؟

پست‌ بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار اخیر

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

افزودن لیست پخش جدید