- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

معرفی مقصران حذف تراکتورسازی از جام حذفی

آذرقلم: بازی تاسف بار روز جمعه و شکست تلخ تراکتور در برابر نفت آبادان، هنوز هم از خاطره هواداران پرشور این تیم نرفته است. دیداری که سرخ پوشان در عین ناباوری، بازی برده را با شکست تعویض کردند. در همین زمینه هر کارشناس و هواداری از منظر و دید خود به تحلیل این دیدار و ارزیابی و بررسی علل شکست این تیم می پردازد.

به گزارش آذرقلم، با هم یکی دیگر از مقالات رسیده به «آذرقلم » را که با امضای مستعار « عشقیم تراختور» نگاشته شده با هم می خوانیم.

*****

تیم ما به چند دلیل نتیجه این بازی را از دست داد.

۳- پرونده جام حذفی برای ما بسته شد که به شخصه قبل از شرایط فنی بازی، ضعف مدیریت را بیشتر در آن دخیل می دانم. ولی تراکتور با روندی که در پیش گرفته خیلی امیدوارکننده است، با اضافه شدن حاج صفی و سلیمی بهتر هم خواهد شد. ضعف هایی که الان در تیم دیده می شود نبود مدافع وسط ششدانگ و یک هافبک دفاعی قلدر و جنگنده است اگر این دو پست ترمیم شوند بدون شک تراکتور مدعی اصلی قهرمانی خواهد شد. هر چند همین الان هم تراکتور از مدعیان قهرمانی است!

این موضوع را هم باید یاداور شد رقیبان ما می دانند تراکتور چه مهره های ارزشمندی دارد و مدعی قهرمانی است تلاش می کنند از هر مسئله کوچکی برای تیم حاشیه درست کنند و هواداران باید هوشیار باشند. تراکتور الان همه چیز برای موفقیت دارد فقط ما هواداران باید حمایت کنیم. آینده روشنی را برای تراکتور به انتظار می نشینیم اما باید همه یکپارچه از آن حمایت کنیم.