- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تراکتورسازی، بازی برده را در ضربات پنالتی واگذار کرد

آذرقلم: دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی پس از تساوی در ۱۲۰ دقیقه در ضربات پنالتی به سود زردپوشان آبادانی به پایان رسید.
جام حذفی فوتبال| تراکتورسازی بازی برده را در پنالتی به نفت آبادان باخت/ اولین برد سرجیو در بهترین زمان رقم خوردجام حذفی فوتبال| تساوی پرگل صنعت نفت و تراکتورسازی در 90 دقیقه/ بازی به وقت اضافه رفت

به گزارش آذرقلم به نقل از تسنیم، دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 20 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی 3 – 3 خاتمه یافت.

کرار جاسم (44 و 2+90 – هر دو گل از روی نقطه پنالتی) و جاناتان بالوتلی (81) گل‌های تیم صنعت نفت را به ثمر رساندند و برای تراکتورسازی نیز آنتونی استوکس (1+45 – پنالتی و 63) و دانیال اسماعیلی‌فر (57) گلزنی کردند. به این ترتیب بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد که مسعود شجاعی در نیمه نخست وقت‌های اضافه با کارت قرمز مستقیم بیژن حیدری، داور بازی از زمین اخراج شد.

بازی در وقت‌های اضافه نیز به تساوی کشیده شد و دو تیم نتوانستند گلی به ثمر برسانند. به این ترتیب کار به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت صنعت نفت آبادان با نتیجه 4 بر 3 در ضربات پنالتی پیروز شد.

در ضربات پنالتی تیم صنعت نفت شروع‌کننده بود که جاسم کرار، وفا هخامنش، میلاد جهانی و جاناتان بالوتلی پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند و بهنام برزای پنالتی پنجم زردپوشان را به بیرون زد. برای تیم تراکتورسازی هم آنتونی استوکس، علی طاهران و احسان پهلوان موفق شدند در ضربات پنالتی گلزنی کنند. علی عبدالله‌زاده نیز پنالتی دوم و مهدی مهدی‌پور پنالتی پنجم تراکتورسازان را از دست دادند.

این نخستین پیروزی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در فصل جاری با هدایت پائولو سرجیوی پرتغالی بود.