- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: دلار عراقی، پوشک بچه، محمدرضا گلزار، محسن چاووشی و نوار کاست دهه 60!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

چه می‌کنه این دلار عراقی در بازار ایران!

در پی رشد قابل‌توجه نرخ دلار و سودجویی عده‌ای از بازار، قیمت این محصولات رشد قابل‌توجهی به خود گرفته چراکه به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل، به واسطه خرید تجار عراقی سر زمین، قیمت‌ها افزایش یافته است.

  رشد عجیب قیمت آجیل در داخل کشور، سوژه کارتون مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

دلار عراق بر بازار آجیل

ماجرای نوار از دههٔ ۶۰ تا دههٔ ۹۰ در یک قاب!

 در حاشیه کمبود لوازم بهداشتی و محصولات سلولزی مانند پوشک بچه و نوار بهداشتی و اخبار مربوط به احتکار و کشف انبارهای غیرمجاز، علی میرایی این کارتون را در «نیش خط» منتشرکرد.

کمبود نوار بهداشتی

 

نامزدهای پیشنهادی برای سخنگویی دولت!

 محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور گفته «به زودی سخنگوی دولت مشخص می شود» این اظهار نظر سوژه فتوطنز احمدرضا کاظمی در کانال طنز «بی قانون» شده است.

گزینه‌های پیشنهادی برای سخنگویی دولت

جدیدترین تصویر مردم: قبل و بعد از خرید پراید!

 هجوم بی سابقه به سایت سایپا برای ثبت سفارش خرید پراید، سوژه رسانه ها شد…سعید شعبانی در حاشیه این عطش میلیونی این کارتون را در ماهنامه طنز نیمروز منتشرکرد.

صف خرید پراید

تصویر جدید از شرایط حساس کنونی!

 به بهانه اوضاع عجیب و غریب تامین مایحتاج کودکان از جمله شیر خشک و پوشک و سیرصعودی قیمت ها، طراوت نیکی این کارتون را در «نیش خط» منتشر کرد.

شرایط حساس کنونی

محسن چاوشی هم رسید!

 ویژه نامه «ایران جمعه» با کاریکاتوری از محسن چاوشی و تیتر «عبور ابراهیم از آتش» به اتفاقات حواشی یکساله انتشار آلبوم «ابراهیم» این خواننده پرداخته است.

محسن چاووشی

محمدرضا گلزار در پوزیشن جدید!

به بهانه پخش مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار، شهاب جعفرنژاد این کارتون را در اینستاگرامش منتشرکرد و نوشت: طرح چهره محمدرضا گلزار برای نشریه پلخمون؛ در باره مسابقه ای که این روزها اجرا می کند.

محمدرضا گلزار و اجرای مسابقه برنده باش

سرقت در ۶۰ ثانیه/ نسخه ایرانی!

 کمیاب شدن و گرانی غیرقابل باور پوشک بچه، هم‌چنان سوژه رسانه‌هاست و احمدرضا کاظمی برهمین اساس، فتوطنز زیر را در «بی‌قانون» منتشرکرد.

سرقت در 60ثانیه

مشکل پوشک بچه این‌طوری حل می‌شه!

 کمبود پوشک بچه، افزایش عجیب قیمت آن و خبر «کشف سه انبار بزرگ احتکار پوشک بچه در استان البرز»، سوژه کارتون محمدرضا میرشاه ولد در روزنامه شهرآرا شده است.

مشکل پوشک بچه

قبلا فحش بود اما الان…!

در حاشیه گرانی عجیب میوه و گوشت قرمز، محسن ظریفیان این کارتون را در کانال کارتون و کاریکاتور «نیش خط» منتشرکرد.

گرانی میوه

کودکان، قربانی بی‌تدبیری در بازار پوشک!

کودکان، قربانی بی‌تدبیری در بازار پوشک/ چرا پوشک یکباره گران شد؟

طرح: محمدعلی رجبی
دیوارطولانی بانک‌ها با پول مردم

رهبر انقلاب: دیواری طولانی بود که هرچی می‌رفتیم ادامه داشت! پرسیدم این تشکیلات عظیم برای کیست؟ گفتند مال فلان بانک است، بانک غلط می‌کند که چنین کاری کند.

طرح: جواد تکجو
خوشبختی خرید پراید، فقط با زدن دکمه F5

 ساعت 10 صبح روز 14 شهریور 97، پیش فروش محصولات سایپا با قیمت قبل از آشفتگی بازار شروع شد. میلیون ها نفر به سایت این شرکت هجوم بردند! اما سایت این شرکت هر 15 دقیقه، یک ثانیه فعال میشد و تنها افراد محدودی موفق شدند با زدن بموقع دکمه F5، بطور شانسی پراید را پیش خرید کنند!

طرح: محمدعلی رجبی
وزیر بهداشت: فعلا وضعیت و مدیریت همین است!

قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت در باب غفلت مشکلات اقتصادی گفتند: فعلأ مدیریت همین و وضعیت همین است، شما مردم رأی داده‌اید. پس بی خود اعصاب، روح و روان همدیگر را آزار ندهیم، فعلا همین هستیم!

طرح: علیرضا ذاکری

دلار ، تهدیدی برای سفره مردم!.

طرح: بهروز فیروزی