- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

آقای تابش! افتخار تراکتورسازی، هواداران آن است نه پول های دولتی!

یادداشت: ساوالان/اردبیل

آذرقلم: مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در مصاحبه ای در پاسخ به انتقادات تراکتورسازان از این باشگاه پاسخ داده و با لحنی توهین آمیز، جایگاه تراکتورسازی را زیر سوال برده است.

پاسخ یکی از هواداران پرشور تراکتورسازی را با هم می خوانیم:

****

جناب آقای تابش! قدری تحمل داشته باشید، هنوز که هنوزاست، تراختورآذربایجان از دوفصل محرومیت حادث از عملکرد مدیرعامل غیربومی تبریز خیری ندیده بلکه درحال پنچرگیری است. تراکتور کجا و افتخار کجا؟!

برای ما هنوز مشخص نشده که نامه های متعدد تهدیدآمیز فیفا چگونه و توسط چه کسی بدون دستور اقدام به بایگانی فرستاده شده است: مدیرعامل، آجرلو یا دستگاه عریض و طویل فدراسیون فوتبال اصفهان و یا هردوی آنها؟

جناب آقای تابش! زیاد خودتان را ناراحت نکنید! ما هنوز به فکر آن هستیم که چگونه زمین و زمان دست بدست هم دادند تا نگذارند تراکتور، قهرمان لیگ چهاردهم شود و سپاهانی که درهمان سال و در نیمه های فصل جزو کاندیداهای سقوط بود، در آخر فصل تمامی تیمها را درو کرد (ویاکرداندند) و افتخاری برافتخارش افزودند!

از کدام افتخار تراکتور بگوئیم؟ افتخار لایق کسانی است که سه بازی مانده به آخرلیگ چهاردهم توسط یکی ازعوامل تبریزی خود به کیانی، ایرانپوریان و سعید آقائی، قول جذب به سپاهان درسال بعدرا می دهند! هم افتخار لایق شماست و هم اخلاقیات ! مبارک فولاد مبارکه تان!

از بدشانسی اخلاق هم ندارد این تراکتور! اگراخلاق داشت،نیازی نبودکه تیم با افتخار اخلاق مدار سپاهان، درست درزمان وقوع توافق تراکتور با المپیاکوس، نامه شما به جلسه برسد تا حصول توافق به هم بخورد!

تا حرف اخلاقیات و سپاهان زرد طلائی می آید، آدم به یاد دانشجوئی می افتدکه با ماموریت آقایان اخلاق مدار از اصفهان براه می افتد و به یادگار می آید تا در بین هواداران به انتشار شایعه تساوی سایپا-سپاهان دامن بزند و جایزه ای دریافت کند!….ماموریت آن دانشجو با موفقیت تمام شد، اما آقایان اخلاق مدار به وعده خودعمل نکردند و او ماجرا را مو به مو در نشریات لو داد و اقایان اخلاقی مجبور شدند او را دیوانه معرفی کنند!

ناگفته نماند که نشر خبر تساوی درنیمکت تراکتور و انتقال آن به بازیکنان، توسط کسانی به عمل آمده بودکه مشخصات آنهارا منصوریان،سرمربی نفت، درتلویزیون اعلام کرد!

زیاد حاشیه نرویم که تیم باهویت سپاهان ، با بودجه های باحساب و بی حساب دولتی و بنا به «مصلحت ها» چنان افتخاراتی دوشادوش سرخابی های پایتخت کسب کرده که تیمی مثل تراختور با این همه هوادار، «بی هویت» نامیده می شود! بنازم این اخلاقیات را …

جناب آقای تابش!

به اعصابتان مسلط شوید! هنوزکه تراکتور راه نیفتاده. حتی هوادارانش هم راه نیفتاده اند! تراکتور تازه به چرخهایش باد میزند، هوادارانش هم،کم کم همدیگر را صدا می زنند تا این تراکتور را هول بدهند تا روشن شود….انرژی خودرا به روزی نگه داریدکه بازیکنانتان در ورزشگاه یادگار تبریز، نه تنها دروازه تراختور، بلکه خود راگم خواهندکرد!

جناب آقای تابش!

هواداران تراکتور، در بازی برگشت «هویت و فرهنگ اصلی تراکتور»رابه شما نشان خواهند داد!….وشما تراکتوری را خواهید دیدکه با پول شخصی یک تراکتوری آذربایجانی براه افتاده نه مثل تیمهای به قول شما: اخلاق مدار با هویت که با بیت المال مسلمین، خودنمائی و عرض اندام می کنند!