- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: احمدی نژاد، آخرین وضعیت پوشک و شیرخشک، سانسور گاومیش در تلویزیون!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

احمدی‌نژاد چی فکر می‌کرد چی شد!؟

 حواشی این روزهای محمود احمدی نژاد، ویدئوهایی که منتشر می‌کند و برگزاری دادگاه یاران حلقه اولش، سوژه داود هوشمندی در کانال طنز و کارتون «نیش‌خط» شده است.

حواشی این روزهای احمدی نژاد

سوال جالب از ریحانه پارسا: چطو به تو گیر ندادن!

«لیلای سریال پدر در دو قاب» عنوان کارتون محمد طحانی در روزنامه ابتکار است که به بهانه حواشی این روزهای بازیگر جوان این سریال شبکه دوی سیما طراحی و منتشرشده است.

حواشی این روزهای بازیگر سریال پدر

ببینید: مشکل سانسور گاومیش در تلویزیون حل شد!

در حاشیه کمپین «من و سانسورچی» و اظهار نظر مصطفی کیایی مبنی بر اینکه در مستندی تصویر گاومیش از زوایه پشت را سانسور کردند، احمدرضا کاظمی این فتوطنز را در «بی قانون» منتشرکرد.

سانسور در تلویزیون

اگر مشکل پوشک بچه دارید، حتما ببینید!

 در حاشیه کمیاب شدن پوشک بچه و افزایش قیمت عجیب این کالا، نعیم تدین با ارائه پیشنهادی طنز این کارتون را در کانال شهرونگ منتشرکرد.

کمبود و گرانی پوشک بچه

اینم آخرین وضعیت پوشک و شیرخشک!

 افزایش قیمت و کمبود شیر خشک در کنار هشدار وزیر بهداشت برای احتمال سهمیه بندی آن، بعلاوه افزایش شدید قیمت پوشک بچه و کشف انبارهای احتکار این کالا، سوژه رسانه ها شده است./  مهدی عزیزی

وضعیت پوشک و شیر خشک

شیرخشک سهمیه‌بندی می‌شود+متلک شیرین به وزیر بهداشت!

 اظهار نظر وزیر بهداشت درباره احتمال سهمیه بندی شدن شیرخشک سوژه تیتر یک ضمیمه طنز «بی قانون» شده و دادگاه رحیم مشایی، اظهار نظر وزیر ارتباطات و…دیگر سوژه های امروز این صفحه طنز است.

سهمیه بندی پوشک

با ۲۵ میلیون تومان این خودرو را بخرید!

 «یکی از شرکت های خودروسازی، در پیش فروش جدید خود، خودرویی با نام «No Name» را با 25 میلیون تومان برای پرداخت اولیه به فروش گذاشت» این خبر سوژه ابوالفضل رحیمی در نیش خط شده است.

پیش فروش عجیب خودرو

ببینید: واکنش‌های متفاوت پراید و نیسان آبی به گرانی خودرو!

 افزایش غیرقابل باور قیمت پراید و سایر خودروها، با تیتر «روند صعودی قیمت اتومبیل تا کجا ادامه پیدا می کند؟» سوژه ستون طنز شهرونگ شده است.

واکنش نیسان آبی به افزایش قیمت پراید

با مدال ما پز ندین!

 «بعضی مسئولان با مدال ورزشکاران مانور می دهند!» این عنوان کارتون امروز محمدرضا میرشاه ولد در خبر ورزشی است که به حواشی بازی های آسیایی و نتایج کاروان اعزامی ایران پرداخته است.

حواشی بازی های آسیایی جاکارتا

این وعده‌ها برای ما نون نمی‌شه!

 به بهانه گرانی و وضعیت اقتصادی کشور، کاهش قدرت خرید مردم و وعده‌های مسئولان در حوزه‌های مختلف، علیرضا پاکدل این کارتون را با عنوان «وعده وعید» در بی قانون منتشرکرد.

گرانی و وعده های مسئولان

توصیه خنده‌دار عارف به روحانی+متلک به نوبخت و حمید هیراد!

ضمیمه طنز «بی قانون» علاوه بر شوخی با برخی چهره های سیاسی-فرهنگی و واکنش به اخبار جدید، به اظهارنظر رئیس جدید بانک مرکزی درباره ذخایر ارزی این بانک واکنش نشان داد.

واکنش به رئیس بانک مرکزی ادامه دارد

واکنش دلار به ناموس‌پرستی رئیس بانک مرکزی!

در حاشیه اظهار نظر همتی، رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه «ذخایر ارزی بانک مرکزی، ناموس این بانک است» ستون طنز شهرونگ اینگونه واکنش نشان داد.

واکنش ارز و ریال به اظهارات رئیس بانک مرکزی

رحیم‌مشایی دوباره سوژه شد!

 برگزاری دادگاه مشاور و معاون جنجالی احمدی نژاد، اسفندیار دولت نهم و دهم را دوباره سوژه رسانه ها کرد؛ روزنامه سازندگی نیز با کاریگاتوری از بزرگمهر حسین پور به استقبال این دادگاه و حواشی آن رفته است.

حواشی دادگاه رحیم مشایی

حمام نروید و از وزیر پاداش بگیرید!

 اظهار نظر وزیر نیرو در خصوص تشویق کم مصرف‌ها در حوزه «آب و برق» سوژه کارتون «طراوت نیکی» در کانال «نیش خط» شده است؛ آب و برق کمتری مصرف کنید و پول بگیرید!

آب و برق کمتر مصرف کنید تا تشویق شوید

جهانگیری این‌طوری جلوگیری می‌کند!

سی و چهارمین شماره‌ ماهنامه طنز نیمروز منتشر شد، در این شماره با نگاهی به وضعیت اقتصادی کشور و اظهار نظر معاون اول رئیس جمهور، کاریکاتوری از محسن ایزدی روی جلد نشریه درج شده است.

جهانگیری و اقتصاد کشور

ارزان‌ترین روش مقابله با پرخوری!

 ضمیمه طنز «بی قانون» امروز نیز به برخی اخبار و اظهارنظرات واکنش نشان داده که از جمله افزایش شدید برخی اقلام خوراکی مانند گوشت و مرغ که تیتر یک این صفحه شده است.

گرانی افسارگسیخته

اینم خط فقر جدید در تهران!

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان: خط فقر در شهرهای مختلف و برای افراد مختلف متفاوت است، عدد پنج میلیون تومان میانگینی است که احتمالا برای تهران مطرح شده‌است.

 مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان گفته خط فقر برای کسی که در تهران است با فردی که در یک روستا است، متفاوت است همچنین برای فردی که مسکن دارد با کسی که از مسکن بی‌بهره نیست بنابراین عدد 5 میلیون احتمالا برای شهر تهران است.

خط فقر در تهران

روزنامه همشهری روزی 1.5 میلیارد تومان یارانه می‌گیرد!

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران: شهرداری تهران ماهیانه 45 میلیارد تومان به روزنامه همشهری یارانه می‌دهد!

طرح: محمدعلی رجبی
قیمت مرغ از دیدگاه فلسفه و منطق!

مدیرعامل اتحادیه مرغداران: قیمت فعلی مرغ منطقی است!

طرح: جواد تکجو
کودکان، قربانی بی‌تدبیری در بازار پوشک!

کودکان، قربانی بی‌تدبیری در بازار پوشک/ چرا پوشک یکباره گران شد؟

طرح: محمدعلی رجبی

کشف ژن فریبکاری ترامپ توسط وندی‌شرمن

وندی شرمن: از اینکه گفتم «فریبکاری بخشی از ژن ایرانیان است» پشیمانم

طرح: محمود نظری