- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

حاج صفی و رضاییان، در آستانه پیوستن به تراکتورسازان/ عکس معنادار چرا پاک شد؟!

آذرقلم: بعد از چند بازی مایوس کننده در آغاز فصل از سوی تراکتورسازی، چند صباحی است که این تیم روی غلتک افتاده و با مهره های مشهور خود، به سوی بالای جدول رده بندی خیز برداشته است. در همین حال، شاه مهره های این تیم هم بر شهرت و اعتبار این تیم افزوده است. اما به نظر می رسد مالک این باشگاه قصد دارد دو بازیکن جدید را هم که از قضا بازیکن تیم ملی فوتبال هستند به تبریز بیاورد.

به گزارش آذرقلم، بعد از پیروزی این تیم در دربی خبر خوب دیگر برای طرفداران تراکتورسازی در راه است. امشب پنجره نقل و انتقالات در اروپا بسته می شود و اگر رامین رضاییان و احسان حاج صفی به تیمی ملحق نشوند راهی تهران خواهند شد تا مقصد بعدی خود را در لیگ برتر انتخاب کنند.
به نوشته ورزش سه، رامین رضاییان با اوستنده فسخ کرده و باشگاه المپیاکوس هم اعلام کرده  با حضور این بازیکن در یکی از تیم های ایرانی به عنوان یار قرضی مشکلی ندارد. تراکتورسازی هر دو بازیکن را می خواهد و برای اینکه جا حالی کند به تازگی قرارداد یکی از بازیکنان خود را فسخ کرده است.

عکس معنادار احسان چرا به سرعت حذف شد؟

احسان حاجی صفی، دیشب با انتشار عکسی با پیراهن تراکتورسازی به پیوستن به تراکتورسازی واکنش نشان داد، هر چند او دقایقی بعد اقدام به پاک کردن این استوری کرد. با این حال با توجه به توافقات صورت گرفته باید حضور او را در جمع تراکتورسازی بار دیگر در آینده نزدیک انتظار کشید.

در مورد رامین گفته می شود حضور این بازیکن در تیم تراکتورسازی قطعی است چرا اگر بحث پیشنهاد از تیم های اروپایی مطرح بود تا اکنون این مدافع قرارداد امضاء می کرد. رقم پیشنهادی این بازیکن برای عقد قرارداد به باشگاه 600 هزار دلار است. اما در مورد حضور احسان در تیم تراکتورسازی باید کمی با تردید صحبت کرد. به این خاطر که او از یکی از تیم های حاضر در چمپیونشیپ پیشنهاد دارد و کار تراکتورسازی برای عقد قرارداد با این بازیکن سخت است. درعین حال وقوع هر اتفاقی در فوتبال محتمل به نظر می رسد و چه بسا بر همین اساس قرارداد همکاری طرفین امروز امضاء شود.
تراکتورسازی برای ایجاد فلسفه ی قهرمانی ستاره های خوبی را بخدمت گرفته، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه و حالا هم احسان حاج صفی و رامین رضاییان. چهار بازیکنی که در جام جهانی همراه تیم ملی بودند و اگر این دو هم به تراکتورسازی ملحق شوند به نوعی تیم ستاره باران می شود.