- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

الزامات دیدار تراکتور _ سایپا: یامان دئماق بوگونده،بیزی یامان گونه سالار!

آذرقلم: روزجمعه، پرشورها برای اولین بار نظاره گر بازی تیم توشاک در ورزشگاه یادگار امام خواهندبود. به همین خاطر انتظار می رود که تماشاگران زیادی به یادگار امام بیایند و تیم اول آذربایجان را مورد حمایت و تشویق خود قرار دهند.

به گزارش آذرقلم، این بازی هم ازنظر حضورهواداران حساسیتهای خاص خودرا دارد.ضمن اینکه اولین بازی خانگی است،حضوربازیکنان جدید بالاخص خارجی چنین میطلبد که دراولین بازی خانگی با انبوه تماشاگران مواجه شوندوخاطره ای خوش وغرورانگیز ازاولین بازی خودداشته باشند.ازطرفی ناکامی های بی سابقه تراختوردرسه بازی قبلی ولزوم شارژ روحی بازیکنان وایجاد نشاط وامید دربین بازیکنان وسایرهواداران،ایجاب میکندکه پرشورها باردیگر درسهند،شور آفرینی کنند.

موضوع مهمی که لازم است با هواداران فهیم تراکتور درخصوص این بازی درمیان بگذاریم،حساسیت هواداران تراکتور به مصاحبه چند هفته پیش سرمربی سایپا می باشد که «ممکن»است موجب عکس العمل هائی شود و وسیله ای برای تفرقه اندازی بدخواهان تراختور و آذربایجان !

درست است که ما دل خوشی از عملکرد سرمربی سایپا درخصوص عدم موافقت ایشان برایادامه بازی اخباری دروازه بان سابق تراکتور،که باعث شد با وجود تحریمهای تیم، تراکتورسازی تا مرز سقوط برود، نداریم! ودرست است که همان اخباری را یکسال نیمکت نشین و فوتبالش را به خاطر عشق به تراختور نابود کرد و درست است که مصاحبه ی اخیر او علیه تراختور و عملکردش تمام قد درخدمت تیم پرسپولیس است، اما وضعیت فعلی و یادگار امام محلی نیست که زمان و محل تسویه حساب با او باشد.

متاسفانه خودی هائی که درخدمت دیگران و علیه ما هستند این مشکل رادارندکه اگر در قبال عمل نامطلوبشان سکوت کنیم، تکرار می کنند و اگر زبان به انتقاد بگشائیم و اعتراض کنیم، دشمنان می گویند: ببینیدکه ترک ها حتی باخودشان هم سازگار نیستند و باهم دشمنی می کنند! این بی توجهی، به منزله خودزنی و تف سربالا است!

با توجه به حساسیت های ایجاد شده در طی هفته گذشته، فرصت طلبان و بدخواهان دنبال بهانه و سوژه ای هر چند کوچک در بازی با سایپا هستند تا آن را ضبط کرده و با تکثیر ان در فضای مجازی به ایجاد تفرقه بین اهالی آذربایجان بپردازند.
بدیهی است که خیلی ازمردم آذربایجان توانائی شناخت باطن افرادراندارندودلخوش ظاهر و اسم ورسم آنهاهستند!

خودی هائی که مشهور و نامدار هستند و تنها وتنها به منافع شخصی خود فکرمی کنند و ظاهرا وجیه المله هستند،افراد عامی زیادی را هواخواه خود دارند و هرگونه برخورد با آن افراد موجب رنجش هواخواهان ناآگاه آنهامی شود.

بنابراین مثل آنچه قبل ازبازی بااستقلال عرض کردیم که دشمنان درکمین نشسته اندکه کوچکترین خطای هواداران تراختور را ثبت وضبط و منتشر کنند،حالاهم عرض می کنیم که مواظب باشید بهانه وسوژه بدست بدخواهان و دشمنان تراختور و آذربایجان ندهیم!
ازهرگونه«یامان» پرهیز کنیم که«یامان دئماق بوگونده،بیزی یامان گونه سالار!»

به جای هرحرف وشعاری که دستاویز تفرقه افکنی دشمنان قراربگیرد،شعار«اورمو زنجان ، اردبیل….»رامیدهیم که «سوزی آت یئره سوزصاحبی اوزو گوتوره ر !»

یاشاسین آذربایجان آذربایجان !
یاشاسین تراختور!
یاشاسین بیرلیگ یمیز!