- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

صبر و سکوت، تاکتیک موثر هواداران تراکتور در تهران

یادداشت ورزشی: ساوالان اردبیل

آذرقلم: بهانه به دست بدخواهان تراکتور و آذربایجان ندهیم.

مواظب باشیم که به اسم تراکتوری می خواهند طومار تراکتور را در هم پیچند.

نگذاریم باشعارهای غیر تراکتوری و غیر آذربایجانی، تنها امید دلگرمی ما را از ما بگیرند.

فلان شعار که ربطی به آذربایجان ندارد ، و به غیر از دشمن تراشی هیچ نفعی به ما ندارد، چرا باید اجازه بدهیم که توسط چندنفوذی از سکوهای هواداران تراکتور داده شود؟ کدام مشکل ما را حل می کند؟ مواظب چنین شعار دهنده ها باشیم!

آستانه تحمل خود را بالا ببریم وبه هیچ وجه تحریک نشویم هرچندکه آنها فحاشی کند.

استقلالی ها عادت کرده اند که شعارهای نژاد پرستانه داده و توهینهای قومیتی کنند و عدم مقابله مسئولان کمیته اخلاق و انضباطی در مقابل آنچه که در بازی های قبل انجام داده اند، آنها را جری تر و گستاخ تر کرده و انتظار می رود که بر شعارها و توهینهای نژادپرستانه خود بیفزایند!

آنها باتفاق پرسپولیسی ها در دربی برگشت فصل قبل درحضور رئیس فیفا یکصدا در آزادی شعار دادند: مرگ بر ت…..! دست برقضا از سیما هم پخش شد، اما آب ازآب تکان نخورد! نه روشنفکری محکوم کرد ونه کمیته انضباطی و غیره تذکری دادند. درحالیکه هوادار تراختوری هم نبودکه آقایان جعل واقعیت کنند و بگویندکه:تراکتوریها شروع کننده فحاشی های دوطرف بودند.

در وضعیت فعلی که همه دوربینها و میکروفن ها بطرف تراکتوریها نشانه رفته تا کوچکترین انحراف ما را ضبط و ثبت و پیراهن عثمان کنند، بیائید با سکوت خود و عدم عکس العمل متقابل ، آنها را رسوا کنیم.

نباید بگذاریم در مقابل «ننگ» نژادپرستی عده ای، برای ما «انگ» …… بزنند!

این کار یک بار چند سال پیش بوقوع پیوست و تراختوریها در مقابل توهینهای پرسپولیسی ها بی توجه شدند، دست برقضا آنها دست بردار شدند و همین مطلب را بعضی رسانه ها بازگو کردند!

پس در هر حال،تیم خود را تشویق کنیم و باور کنیم که سکوت و اهمیت ندادن و تحمل، بهترین تاکتیک راهبردی ما در تهران و در برابر بهانه جویان خواهد بود. پس باید تنها شعارما :

«یاشاسین آذربایجان» باشد.