- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

لزوم هوشیاری هواداران برای مقابله با حاشیه سازی بدخواهان

یادداشت ورزشی: ساوالان / اردبیل

آذرقلم: روزجمعه تیم اول فوتبال آذربایجان بازی حساسی مقابل استقلال تهران دارد.بازیهای تراختور باسرخابی ها بخصوص در آزادی حساس بوده است، اما بازی آینده از چندجهت متفاوت از بازیهای قبلی است و محض همین تفاوتها هواداران تیم اول آذربایجان درتکاپو افتاده اند تا حتما دراین بازی حضورداشته باشند.
محرومیت حضورتماشاگران در بازی قبل درتبریز، عطش هواداران تبریزی رابرای حضوردر آزادی دوچندان کرده است که می خواهند دراین سومین بازی تیمشان درکنار تراختور مدعی باشند.

افزون براین حضور بازیکنان سرشناس داخلی و خارجی هم جذابیت خاص خود را دارد تا هواداران تراختور را از اقصی نقاط کشوربه مرکز کشور برساند.

رقیب تراختور،خود هواداران زیادی درتهران دارد که انگیزه دیگری برای هواداران تیم آذربایجانی می شود تا در مقابل هواداران استقلال کم نیاورند!

ازطرفی از زمان حضور تراختور درلیگ برتر،هم بازی های تیم آذربایجانی درمقابل تیمهای سرخابی پایتخت که از طرف وزارت ورزش حمایت می شود،حیثیتی بوده و هم برای هواداران تراختور از بابت حضورقابل توجه درآزادی !

بی جهت نیست که رسانه ها و جراید کشوری که درظاهر و باطن حامی تیمهای سرخابی هستند، باتبلیغات خود مانع حضور هرچه بیشتر هواداران تراختور در آزادی می شوند که نمونه بارزآن مطرح کردن قانون یکطرفه تخصیص ده درصدجایگاهها به هواداران تیم مهمان (تراختور) است!

بااین وجود هرساله هواداران تراکتور با سماجت خود،بیش ازده درصد جایگاهها رابه خوداختصاص می دهند که اغلب این امر بادستور مقامات مسئول در تهران میسر می شود.

از خبرهای رسیده ازتهران وشهرهای اطراف و نیز از اقصی نقاط آذربایجان ،چنین برمی آید که هواداران تراختور باشور و شوق وصف ناپذیر، آماده می شوندتا روزجمعه ، همچون چندسال قبل، نمایشی بزرگ را از اجتماع آذربایجانیهای عاشق تراختور، به نمایش بگذارند.

هواداران تراکتور با حمایتهای چشمگیر مالک باشگاه در هفته های اخیر از تیم اول آذربایجان، امیدوارندکه دیگر«مصلحت ها»مانع قهرمانی تراکتور نشوند و تراکتور با برتری درمیادین بتواند جام قهرمانی را،امسال به هواداران هدیه کند.

برای تیم تراکتور آرزوی موفقیت می کنیم و از آقای زنوزی می خواهیم که با تداوم همین حمایتها از تراکتور، آرزوی میلیونها هوادار تیم محبوب آذربایجان را برآورده سازند.

از هواداران فهیم تراختور هم انتظار می رود که از هم اکنون این توصیه را ملکه ذهن خود کنندکه بدخواهان تراختور و آذربایجان منتظر فرصت هستندتا کوچکترین خطای هریک ازهواداران تراختور را بزرگ کنند تا ما را بدجلوه دهند و سبب محرومیت های سنگین بعدی شوند !

قبل ازآنکه به طرف تهران یا آزادی راه بیفتیم  به خودمان بقبولانیم که خیلی ها درکمین ما هستندتا از کاه،کوهی بسازند!….نباید بهانه بدست بدخواهان و فرصت طلبان بدهیم.

یاشاسین آذربایجان!

یاشاسین تراختور !