- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

وجه اشتراک توشاک با تونی!/ عیار تراکتور، مقابل استقلال مشخص می شود!

یادداشت ورزشی: ساوالان / اردبیل

آذرقلم: تراکتور دو بازی ضعیف رادر مقابل دوتیم ضعیف و تازه لیگ برتری شده انجام داد.

کارشناسان فوتبال چه بومی و چه کشوری هر دو عامل یعنی سرمربی و بازیکنان را عامل این بازیهای ضعیف می دانند.

درست است که هنوز تیم تراکتور کامل نشده و در آینده با پیوستن بازیکنان جدید می تواند قدری تقویت شود،اما بازیکنانی که بازی ضعیف از خود نشان دادند همان هائی بودندکه بارهاباهم تمرین کرده و در اردوی ترکیه حضور داشته اندکه به نظر می رسد در اردوی ترکیه نتوانسته اند به هماهنگی لازم برسند و انجام مسابقات تدارکاتی در ترکیه هم با این بازیهای ضعیف زیرسوال می رودکه ما فقط در این مورد«تعریف»شنیدیم !

ازطرفی به عقیده کارشناسان سیستم چینش بازیکنان درخط دفاع توسط توشاک، روش منسوخ و کهنه ای است وبه خصوص با توانائی های بازیکنان دفاعی تراختوربه هیچ وجه همخوانی ندارد وبه عبارتی نتیجه ای نمی توان گرفت.

اما توشاک معتقداست که درگذشته باهمین شیوه موفق بوده ولیهواداران باید صبور باشند. حال باید هواداران چندبازی آینده راتحمل کنند تا ببینندکه تراکتور بازی به بازی بهترمی شود یا خیر؟

بااین مقدمه برمی گردیم به مصاحبه توشاک بعداز توقف درمقابل نساجی!

برخلاف اکثر و شاید همه سرمربیان لیگ که تیمشان نتیجه ای کسب نمی کند و عملکرد خود را توجیه می کنند،سرمربی تراختور، همچون آتاتونی بجای توجیه ناکامی،به عملکردضعیف تیمش ،اعتراف کرد.

تونی، سرمربی قهرمانی آور تراختوریها همیشه بعدازشکستها می گفت: ماضعیف عمل کردیم و باید با تمریناتمان ضعف هایمان راازبین برده وخودمان راتقویت کنیم.

توشاک بعد از اقرار به بازی قوی تیم نساجی،قوت و موفقیت آنها را تبریک گفت که این عمل ایشان قابل تذکراست،هرچندکه از روی خوش نیتی ایشان است، اما ممکن است درآینده برای ایشان حاشیه بدنبال داشته باشد. بنابراین لازم است که مسولین باشگاه ایشان راتوجیه کنند.

همین فصل پیش مصاحبه گلمحمدی درباره پرسپولیس،از همین جنس بود، گلمحمدی آگاه به حساسیتها بود،اماتوشاک بی خبر است.
توشاک باتونی یک مشابهت دیگر هم می تواندداشته باشد،البته عرض می کنیم که می تواند نه اینکه حتماچنین است و آن اینکه تونی هم در ابتدای کارش، بجای بازی بزن زیرش که بعضا زودجواب می دهد،به بازی زمینی و تیمی اصرارداشت که در ابتدا نتایج خوبی نمی گرفت،امارفته رفته،تیم هماهنگ شد و به نائب قهرمانی رسید که حقش قهرمانی بود!
عیار تیم اول آذربایجان در مقابل استقلال تهران مشخص خواهدشد!…..

هوادران خودرا آماده کنند!