- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

چهارمین جشنواره «کباب بناب» شهریور برگزار می‌شود

آذرقلم: فرماندار بناب گفت: این شهرستان خود را برای میزبانی برگزاری چهارمین جشنواره«کباب بناب» آماده می کند.

به گزارش آذرقلم، امین رفیعی در نشست هماهنگی برگزاری چهارمین جشنواره کباب بناب که با حضور مسؤولان شهرستان برگزار شد، از برگزاری چهارمین جشنواره«کباب بناب» از ششم تا نهم شهریور ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: کباب بناب از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار بوده و این شهرستان با داشتن 63 اثر تاریخی ثبت شده در کنار ظرفیت کباب می تواند در جذب گردشگر موفق عمل کند.

رفیعی نماینده عالی دولت در شهرستان بناب خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری جشنواره چهارم«کباب بناب» آماده است و امیدواریم امسال استقبال خوبی از این جشنواره به عمل آید.

 شهردار بناب نیز در این نشست گفت: شورا و شهرداری برای تکمیل زیرساخت های لازم برای این جشنواره اقدامات زیادی را انجام داده است و بالغ بر ده میلیارد ریال اعتبار برای خیابان کشی و محل برگزاری جشنواره «کباب بناب» هزینه شده است و محلی برای برگزاری و برپایی نمایشگاهی جنب این جشنواره پیش بینی شده است.

نادر داوودی همچنین از آمادگی شورا و شهرداری برای برگزاری جشنواره چهارم کباب بناب خبر داد و افزود: قرار است همزمان با برگزاری جشنواره کباب با حضور مهمانانی از کشورهای ترکیه، آذربایجان و شهرهای مختلف آنها موضوع خواهرخواندگی بناب با این کشورها نیز تحقق یابد.