- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

مادر بینوا، نوزاد 2.5 ماهه اش را در تبریز زیر درختی رها کرد!+ عکس

آذرقلم: نوزادی که دو روز پیش در یکی از خیابان‌های تبریز رها شده بود بنا به اعلام بهزیستی آذربایجان‌شرقی به شیرخوارگاه تبریز تحویل داده شد.

به گزارش آذرقلم، در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی در رابطه با نوزاد 2.5 ماهه‌ای به نام “زهرا” توسط مادرش در خیابان منظریه تبریز، بهزیستی آذربایجان شرقی ضمن تائید ضمنی خبر، اعلام کرد که نوزاد به شیرخوارگاه احسان تحویل داده شده است.

احمد احمدیان اظهار کرد: این نوزاد 2.5 ماهه دختر است که در خیابان منظریه تبریز زیر یک درخت گذاشته شده بود.

وی افزود: طبق نامه در کیسه خواب این نوزاد، مادر توانایی مالی لازم برای بزرگ کردن این نوزاد را نداشته  و پدر کودک نیز فوت شده است.

مدیرکل روابط عمومی بهزیستی استان خاطرنشان کرد: نوزاد توسط کلانتری ۱۵ به بهزیستی واگذار شده و در حال حاضر در شیرخوارگاه تبریز است.

آغاز کمپین جستجوی مادر زهرا با پشتیبانی خیران/ تشکیک در صحت یادداشت با رد ادعاهای مادر!

مدیر شیرخوارگاه احسان بهزیستی شهرستان تبریز :
نوزاد رها شده در سلامت کامل است
به گزارش آذرقلم به نقل از فارس، مدیر شیرخوارگاه احسان بهزیستی شهرستان تبریز از سلامت کامل نوزاد دختر رها شده در یکی از خیابان های تبریز خبر داد.

زهرا باقری با اعلام اینکه این نوزاد ۲.۵ ماهه در اختیار شیرخوارگاه است، افزود: خوشبختانه پزشک مرکز پس از معاینه و انجام آزمایش‌های لازم از سلامت کامل نوزاد خبر داده است.

مدیر شیرخوارگاه احسان بهزیستی شهرستان تبریز در ادامه گفت: طبق اعلام کلانتری محل، پس از بررسی‌های لازم در خصوص این حادثه، تا اطلاع ثانوی این نوزاد در اختیار این مرکز خواهد بود.

گفتنی است، بعد از ظهر دیروز تصاویری از یک نوزاد رها شده در خیابان منظریه تبریز در فضای مجازی منتشر شد.

طبق تصاویر منتشر شده ؛مادر این نوزاد در نامه‌ای از عدم توانایی مالی لازم برای بزرگ کردن این نوزاد خبر داده و اعلام کرده بود، پدر کودک نیز فوت کرده است.